TranceJunkie Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Wat is dat roze ding hier op deze screens?? (Van een ander forum, vond dit wel interessant) Vaag!!!!! Screens
Trax Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Aangezien de meeste auto's, motoren en fietsen niet op het water kunnen... ...denk ik dat het een boot is :lol:
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik denk een soort boot maar ik weet het niet zker :o
TranceJunkie Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Aangezien de meeste auto's, motoren en fietsen niet op het water kunnen......denk ik dat het een boot is :lol: Hahah jah een boot, dat is zeker..
gta player Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 (bewerkt) ik denk deze boot: maar dan in een andere kleur Bewerkt: 21 oktober 2004 door gta player
Trax Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 De screen doet het niet! Dat ligt dan aan jou ... :o
Trax Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 onderzeeër Het Gay Marine Korps dan ? :huh: :lol: Ik heb nu echt nog nooit een roze onderzeeër gezien ...
gta player Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 wel vrolijke kleuren voor een onder zeeer
8-Ball Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 De screen doet het niet! Dat ligt dan aan jou ... :o Nou er staat dit: Kan de pagina niet vinden. De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd. -------------------------------------------------------------------------------- Probeer het volgende: Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt. Ga naar de vertigomix.freewebspace.com startpagina en zoek naar koppelingen naar de informatie die u nodig hebt. Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen. Klik op Zoeken als u naar informatie op het Internet wilt zoeken. HTTP-fout 404 - Bestand niet gevonden Internet Explorer :huh:
Mr wu Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 volgens mij is het een heli die voor de dam hangt net als in het filmpje... :huh:
jojogta3 Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 bij mij doet het wel maar ik denk dat het gewoon een boot is dat is logisch <_<
pottevijn Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 laat er een slotje op het is vrijwel toch zeker dat het een boot is
Lantyz Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 laat er een slotje op het is vrijwel toch zeker dat het een boot is Voor jou misschien wel, maar niet voor iedereen. Gun andere mensen ook hun mening. Een boot is inderdaad de meest voor de hand liggende verklaring... Maar als ik dan echt met iets anders op de proppen moet komen; Het zou ook een vlag kunnen zijn op dat ronde gebouwtje, waarvan je de vlaggemast niet ziet (ik verzin ook maar wat nieuws, hoor, maar feitelijk zou het kunnen )
Recommended Posts