Jump to content

Wat is dit??!!!!


TranceJunkie

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Trax

    5

  • Tupac A. Shakur

    4

  • Ripper

    3

  • gta player

    3

Top Posters In This Topic

ik denk deze boot:

hythytrhrrrrrrrrr.jpg

maar dan in een andere kleur :D

Ach nee! Kom op nou zeg! Je gaat me toch niet vertellen..dat ze hypnotize gaan namaken. :o

biggie.jpg

Die screenshot lijkt wel erg veel op de clip van het liedje "Hypnotize" van Notorious B.I.G. (Biggie Smalls), waar Biggie en Diddy op die boot zitten. Alleen is de boot dan wit, maar met die helicopters is het wel duidelijk genoeg. Biggie komt ook uit die tijd dus het zou best kunnen. Crap, zoiets had ik kunnen weten.. :rolleyes:

Voor de clip:

klik hier

Link to comment
Delen op andere websites

mijn voorgevoel zegt dat het een parachute is...want op dat plaatje zie je roze met iets zwarts.....die parachute had ook iets met zwart.

want in de trailer springt hij uit een vliegtuig, en als je goed kijkt zie je dat hij in een woestijn land...die dam ligt daar vlakbij.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk deze boot:

hythytrhrrrrrrrrr.jpg

maar dan in een andere kleur :D

Ach nee! Kom op nou zeg! Je gaat me toch niet vertellen..dat ze hypnotize gaan namaken. :o

biggie.jpg

Die screenshot lijkt wel erg veel op de clip van het liedje "Hypnotize" van Notorious B.I.G. (Biggie Smalls), waar Biggie en Diddy op die boot zitten. Alleen is de boot dan wit, maar met die helicopters is het wel duidelijk genoeg. Biggie komt ook uit die tijd dus het zou best kunnen. Crap, zoiets had ik kunnen weten.. :rolleyes:

Voor de clip:

klik hier

ik heb nix gehoord over BIGGY SMALLS maar wel lauw ik kan die clip niet zijn :(

heb de clip 1 x op tv gezien maar dat is lang geleden

maar nou dat je zegt die screen lijkt er wel op

was idd een witte boor met biggy en diddy

viel me niet op toen ik de screen zag moest er ook niet aan denken maar zou nog wel eens kunnen :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk deze boot:

hythytrhrrrrrrrrr.jpg

maar dan in een andere kleur :D

Ach nee! Kom op nou zeg! Je gaat me toch niet vertellen..dat ze hypnotize gaan namaken. :o

biggie.jpg

Die screenshot lijkt wel erg veel op de clip van het liedje "Hypnotize" van Notorious B.I.G. (Biggie Smalls), waar Biggie en Diddy op die boot zitten. Alleen is de boot dan wit, maar met die helicopters is het wel duidelijk genoeg. Biggie komt ook uit die tijd dus het zou best kunnen. Crap, zoiets had ik kunnen weten.. :rolleyes:

Voor de clip:

klik hier

ik heb nix gehoord over BIGGY SMALLS maar wel lauw ik kan die clip niet zijn :(

heb de clip 1 x op tv gezien maar dat is lang geleden

maar nou dat je zegt die screen lijkt er wel op

was idd een witte boor met biggy en diddy

viel me niet op toen ik de screen zag moest er ook niet aan denken maar zou nog wel eens kunnen :D

niemand kan die CLIP zijn <_<

Link to comment
Delen op andere websites

denk eerder een skate board

wat??? gemaakt van lucht ofzo....blijven skateboards tegenwoordig op water drijven??

nee het is een skateboard met een jetengine dus hij kan vliegen :D

Link to comment
Delen op andere websites

En nu niet meer praten over wat er in de toekomst uitgevonden zou kunnen worden.

Praat maar lekker over wát het zou kunnen zijn, wat in werkelijkheid ook bestaat.

Dus geen UFO, SpaceShuttle, Roze Onderzeeër, of Monster van Lake San Andreas :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...