gta player Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik denk dat het zon hele snelle boot is want er loopt een witte streep over de boot heen en hij komt vooraan wel heel ver van het water
Tupac A. Shakur Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 het is een roze boot zou niet weten wat het anders moet zijn.
Chi Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 ik denk deze boot: maar dan in een andere kleur Ach nee! Kom op nou zeg! Je gaat me toch niet vertellen..dat ze hypnotize gaan namaken. :o Die screenshot lijkt wel erg veel op de clip van het liedje "Hypnotize" van Notorious B.I.G. (Biggie Smalls), waar Biggie en Diddy op die boot zitten. Alleen is de boot dan wit, maar met die helicopters is het wel duidelijk genoeg. Biggie komt ook uit die tijd dus het zou best kunnen. Crap, zoiets had ik kunnen weten.. :rolleyes: Voor de clip: klik hier
The Godfather Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 mijn voorgevoel zegt dat het een parachute is...want op dat plaatje zie je roze met iets zwarts.....die parachute had ook iets met zwart. want in de trailer springt hij uit een vliegtuig, en als je goed kijkt zie je dat hij in een woestijn land...die dam ligt daar vlakbij.
victor88 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 de voorkant van dat ''ding'' is iets omhoog als een boot hard gaat gaat een boot planeren de voorkant gaat dan omhoog dus ik denk dat het de boot is van de gay rescue team :lol:
Daan Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Een boot? Dat is toch duidelijk een fiets, jongens.
Ripper Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 een fiets <_< ik denk eerder een skate board
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 ik denk deze boot: maar dan in een andere kleur Ach nee! Kom op nou zeg! Je gaat me toch niet vertellen..dat ze hypnotize gaan namaken. :o Die screenshot lijkt wel erg veel op de clip van het liedje "Hypnotize" van Notorious B.I.G. (Biggie Smalls), waar Biggie en Diddy op die boot zitten. Alleen is de boot dan wit, maar met die helicopters is het wel duidelijk genoeg. Biggie komt ook uit die tijd dus het zou best kunnen. Crap, zoiets had ik kunnen weten.. :rolleyes: Voor de clip: klik hier ik heb nix gehoord over BIGGY SMALLS maar wel lauw ik kan die clip niet zijn heb de clip 1 x op tv gezien maar dat is lang geleden maar nou dat je zegt die screen lijkt er wel op was idd een witte boor met biggy en diddy viel me niet op toen ik de screen zag moest er ook niet aan denken maar zou nog wel eens kunnen
Ripper Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 ik denk deze boot: maar dan in een andere kleur Ach nee! Kom op nou zeg! Je gaat me toch niet vertellen..dat ze hypnotize gaan namaken. :o Die screenshot lijkt wel erg veel op de clip van het liedje "Hypnotize" van Notorious B.I.G. (Biggie Smalls), waar Biggie en Diddy op die boot zitten. Alleen is de boot dan wit, maar met die helicopters is het wel duidelijk genoeg. Biggie komt ook uit die tijd dus het zou best kunnen. Crap, zoiets had ik kunnen weten.. :rolleyes: Voor de clip: klik hier ik heb nix gehoord over BIGGY SMALLS maar wel lauw ik kan die clip niet zijn heb de clip 1 x op tv gezien maar dat is lang geleden maar nou dat je zegt die screen lijkt er wel op was idd een witte boor met biggy en diddy viel me niet op toen ik de screen zag moest er ook niet aan denken maar zou nog wel eens kunnen niemand kan die CLIP zijn <_<
The Godfather Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 denk eerder een skate board wat??? gemaakt van lucht ofzo....blijven skateboards tegenwoordig op water drijven??
Robin2130 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Nou, als het geen bot is ben ik een mongool :lol: natuurlijk is het een boot en geen onderzeeer, wel weird dan een roze onderzeeer :lol:
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 denk eerder een skate board wat??? gemaakt van lucht ofzo....blijven skateboards tegenwoordig op water drijven?? nee het is een skateboard met een jetengine dus hij kan vliegen
marillion Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Aangezien de meeste auto's, motoren en fietsen niet op het water kunnen......denk ik dat het een boot is :lol: Hahah jah een boot, dat is zeker.. of een auto met seaways
Trax Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 En nu niet meer praten over wat er in de toekomst uitgevonden zou kunnen worden. Praat maar lekker over wát het zou kunnen zijn, wat in werkelijkheid ook bestaat. Dus geen UFO, SpaceShuttle, Roze Onderzeeër, of Monster van Lake San Andreas :lol:
Recommended Posts