.::FLIPKIP::. Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 hallo allemaal, ik ben op zoek naar een goed forum. mijn eisen. het forum moet kant en klaar zijn, in het nederlands, skins en emoticons kunnen uploaden en het forum moet snel zijn. en ook zal ik het fijn vinden als het een makkelijke link heeft. weet iemand een site met zo'n forum? Reageren
TheGuardian Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Waarvoor heb je dat dan nodig? En wat voor forum moet het net zijn? Iets met gta ook of wat bedoel je precies? Kun je het wat beter beschrijven? Reageren
Joriz Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 GTAForum.nl is helemaal klaar bevat leden en is geheel in het Nederlands. Welkom dus Ik neem aan dat je op zoek bent naar een forum systeem zoals phpBB, vbulletin en Invision Power Board. Denk dat je met de zoekfunctie redelijk wat informatie hierover kan vinden. Reageren
Jarno Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Simple Machines Forum begint ook populair te worden vanwege de vele functies en dat het gratis is. Meer een tussenstap tussen phpBB 2.0.x en IPB 2.1.x Reageren
Follow Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Er is er ook een preview van die simpele machina forum, in de admincp dan. Ben wel benieuwd naar die, ik stap misschien dan over. Edit: Sorrie, al gevonden Bewerkt: 19 juni 2006 door Follow Reageren
ExploudeD Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ik weet niet maar mag het forum geld kost? Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Het mag geen geld kosten... hier nog even mijn eisen wat duidelijker -het forum moet in het Nederlands zijn -forum moet gratis zijn -je moet dingen kunnen uploaden -het forum moet snel zijn -het forum moet makkelijk zijn voor gebruikers -het forum moet van IBP of PHPBB zijn -het liefst een kant en klaar forum als dat kan -het moet skins kunnen uploaden, of veel skins hebben -het forum moet veel emoticons hebben, of ze kunnen uploaden Als het forum geupload moet worden kan iemand dan een link naar een tut geven. waar ook staat hoe je het forum moet installeren? uploaden kan ik al een klein beetje nu. Reageren
ExploudeD Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Wie weet is forumer wat? Bewerkt: 22 juni 2006 door bbs Reageren
Samurai Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Het mag geen geld kosten...hier nog even mijn eisen wat duidelijker -het forum moet in het Nederlands zijn -forum moet gratis zijn -je moet dingen kunnen uploaden -het forum moet snel zijn -het forum moet makkelijk zijn voor gebruikers -het forum moet van IBP of PHPBB zijn -het liefst een kant en klaar forum als dat kan -het moet skins kunnen uploaden, of veel skins hebben -het forum moet veel emoticons hebben, of ze kunnen uploaden Als het forum geupload moet worden kan iemand dan een link naar een tut geven. waar ook staat hoe je het forum moet installeren? uploaden kan ik al een klein beetje nu. *WAREZ* Samurai: Het was maar een beetje Warez hoor. Bewerkt: 22 juni 2006 door Samurai Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Ja Graag!! ik stuur je nu een pm! Bewerkt: 22 juni 2006 door plippop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.