Jump to content

[Release] Windows Live Messenger


Robin2130

Recommended Posts

Leuke messenger, oogt weer wat moderner..

Alleen kan niet inloggen geeft een error met veel cijfers, bij de Help feedback staat paar minuten wachten maar ben alweer een kwartier verder.. :schater::puh:

Wat kan je er eigelijk allemaal meer mee?

Ik heb al gezien dat je gedeelde mappen kan, contactpersonen zoeken maar voor de rest zie ik niet echt grote aanpassingen :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem net gedownload. Ik moet zeggen dat die verbeteringen mij wel bevallen. Alleen ben ik niet echt onder de indruk van het uiterlijk van Windows Live Messenger. Ik vind de kleur groen oerlelijk. Wat mij zeker bevalt is het beheren van de contactpersonen. Lekker makkelijk je contactpersonen indelen in groepen. Dat heb ik zeker nodig op dit moment.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem net gedownload. Ik moet zeggen dat die verbeteringen mij wel bevallen. Alleen ben ik niet echt onder de indruk van het uiterlijk van Windows Live Messenger. Ik vind de kleur groen oerlelijk. Wat mij zeker bevalt is het beheren van de contactpersonen. Lekker makkelijk je contactpersonen indelen in groepen. Dat heb ik zeker nodig op dit moment.

dat groene kan je veranderen ;)

dan moet je op het kwastje drukken onder je 'persoonlijke bericht' in het hoofdvenster :D

Link to comment
Delen op andere websites

In de krant stond dat Live Messenger nog vol lekken zit. Als ik het goed heb dan kom je via die mappen (die gedeelde mappen volgens mij) allerlei rotzooi binnenhalen, o.a. virussen en die rotzooi.

Ik weet ook niet of ik het moet geloven, maar ik hou het voorlopig nog bij 7.5.

Link to comment
Delen op andere websites

In Messenger Plus! Live zit een script systeem waar je je eigen scripts kan maken voor WLM.

De scripttaal is Microsoft JScript en dat is ergens gebaseerd op Javascript, maar toch weer anders.

Ik ben bezig om een leuk eigen script te maken en het lijkt me nu toch eindelijk te gaan lukken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Is MSG Plus Live Nederlands? En blijven je contactpersonen staan? Of moet je die allemaal opnieuw aanmelden.

MSG Plus! Live is Nederlands, en je MSN contactpersonen blijven er uiteraard gewoon in staan :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...