ACID Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 eey, Ik heb nu Red Alert 2 (legaal) en als ik hem wil installeren geef hij dit aan: Uwas bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel Microsoft over dit probleem. dan kan ik klikken op Rapport verzenden , en Niet verzenden dus hoe kan ik ra2 op win xp installeren ? Reageren
SummerBase Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ik denk dat het 'niet' kan, omdat het volgens mij een best een oud spel is. Ik heb even voor je gekeken op IGN daar kun je bijvoorbeeld veel informatie vinden over bepaalde spellen. En zo ook vond ik 'Red Alert 2' op deze preview en review site. Als je aan de rechter kant van deze pagina kijkt vind je ook de instelingen/spec(ificaties) voor dit spel. Voor het gemak zal ik het even Quoten. Published by: Electronic ArtsMinimum Requirements: Win95/98 P266MHz 64MB RAM 2MB video RAM 16-bit color 4X CD-ROM 350MB hard drive space Recommended Requirements: Pentium 450 MHz 128 MB RAM DirectX-compliant 3D accelerator Features: Online Let vooral op het onderstreepte 'Win95/95', dit doet mij vermoeden dat het hier echt om een spel gaat wat niet te spelen is op een Windows XP valt. Ik denk dat we er verder niks aan kunnen doen, als iemand anders de oplossing heeft post hem dan graag. Want ik zit ook nog met het probleem dat ik het 'Roller Coaster Tycoon 1' niet meer kan spelen, vanwege de upgrade naar Windows XP. Even ter informatie: Ik denk dat er in de toekomst nog meer van dit soort problemen gaan komen. Dit omdat vista in de kinder schoenen staat. En zeker niet alle oude spellen gaan werken, erg jammer. Ik wil jullie dus aanraden geen 'zeer oude' spellen te kopen. Voor je het weet is het een miskoop . Veel succes . Reageren
ACID Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 oke, bedankt bestaat er dan geen patch of fix voor ? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Nope, want als het installen niet lukt, lukt een fix/patch al helemaal niet. Enige oplossing zou wezen, Zoek naar een oude pc, pentium 1,2 of in die richting, en ga dan die spellen installen. Voor een pentium 1 vragen ze zo'n 50-150 euro. Voor een pentium 2 vragen ze zo'n 75-200 euro. Het is maaar om er uit te komen. Ik kan zelfs geen GTA 2 Afspelen. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Volgens mij kan het best hoor, ik hem gewoon op xp staan. Ik heb verder absoluut geen verstand van computers, dus ik kan je niet verder helpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.