MiniShark Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 als je een van je vriendinnen meeneemt op een date, en je besluit goedkoop te doen bv, cluckin' bell ofzo, dan hoor je meestal een liedje op de achtergrond: *uck you i won't do what you tell me, ergens in die richting, heeft iemand enig idee hoe dat liedje heet? of waar ik m vandaan kan halen... alvast bedankt sorry dat ik nu 2 topics achter elkaar plaats maar ik heb geen id waar ik dit soort vragen neer moet ztten, ben uber noob met mn 3 posts Reageren
Advancegta Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) them bones is ook op radio x te horen het is inderdaad een leuk liedje Bewerkt: 19 juni 2006 door advancegta Reageren
Spacecraft Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 them bonesis ook op radio x te horen het is inderdaad een leuk liedje Hij komt op Radio X inderdaad ook voorbij, maar volgens mij heet het nummer: Rage Against The Machine - Killing In The Name Reageren
Advancegta Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) ja klopt ja ik bwou me bericht net editen en het is killing in the name OFF Bewerkt: 19 juni 2006 door advancegta Reageren
MiniShark Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 ok bedankt, ga even me buren pesten met me 4.1 surround k luister nooit naar radio x daarom heb ik m nooit gehoord, altijd user tracks... bedankt Reageren
Spacecraft Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 niet illegaal downloaden he Niet spammen he. Reageren
MiniShark Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Nee, ik heb gelijk de cd, en het verzamelalbum gekocht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.