noedel Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Hoi! Ik heb een klein probleempje, namelijk dat ik bij de carmods.DAT en shopping.DAT heb veranderd welke wielen bij welke 'winkel' te verkrijgen zijn. Nu, bij de Loco Low bijvoorbeeld zou ik normaal 16 wielen moeten kunnen kopen, en zoals je op de foto ziet kan ik maar uit 10 wielen kiezen, en de eerste twee (de groene) kan ik niet nemen, want dan valt GTA:SA uit... En dat groene is ook zo in het spel Nu, weet er soms iemand wat ik moet doen om toch die 16 wielen te kunnen kiezen, of moet ik terug maar 10 wielen bij de carmods.DAT en shopping.DAT te verkrijgen zetten? Greetzzz Klik hier voor de foto Reageren
Jarno Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 De GTA:SA menu's hebben een limiet van 11 item's die je kan selecteren. Probeer eens maximaal 11 per winkel en kijken of dan bijv. de eerste 2 wel werken? Je weet natuurlijk niet wat de engine van GTA: SA doet met de items die niet meer in menu's passen en dat voor allemaal rare effecten zorgen. Succes . Reageren
noedel Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Bij 10 items per winkel lukt het weer perfect. Zal eens proberen met 11, hoe meer hoe beter Bedankt! Greetzzz Edit: Heeft er soms iemand deze wielen voor me? :$ Bewerkt: 20 juni 2006 door noedel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.