ShortY- Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Hey modders, ik ben eens bezig geweest met SketchUp, en ik heb gewoon zelf wat zitten proberen, en hier is dan mijn eerste creatie! een: Kerk Screenshots 1. >>>Klik hier<<< 2. >>>Klik hier<<< 3. >>>Klik hier<<< Ik hoop dat jullie mijn 1e creatie mooi vinden . Reageren
Jarno Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Voor je 1e creatie niet slecht. Onthoud wel dat SketchUp sketchUp blijft en dus niet "gemaakt" is voor 3d ontwerpen zoals je die in GMax/3dsmax kan maken. Ook kan je de muur iets beter UWV'en. Reageren
EXIT Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 voor je eerste creatie ziet er het goed uit maar je kerkje is wel heel klein en slecht getextureert meschien wat meer details Tectron Reageren
ShortY- Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 maar je kerkje is wel heel kleinen slecht getextureert meschien wat meer details Ja, ik weet het, ik heb deze model gemaakt in zo'n half-uurtje of minder, maarach het kan natuurlijk altijd beter, bedankt voor de tips, alleen met details, bedoel je dan echt solid walls of meer de textures? Reageren
Puma Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 mooi kerkje hoor maar WHHAHHAHAH HIJ ZIET ER ECHT GRAPPIG UIT DIE RAMEN ENZOW ik moest meteen lachen toen ik het kerkje zag, niet van "ow hoe kut kan je het maken" maar van "loool check die ramen" enzo ik bedoel hier niks negatiefs mee, snap dat wel maar het kerkje heeft wel grappige look Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Voor je eerste model is het niet gek, de meeste beginnen met een blokhuis dat meer lijkt op een box met een pyramide erop Voor de rest zou ik eens wat beter de tijd nemen voor het texturen. Ik neem aan dat er in sketchup ook een UVW map zit om je textures goed op je model te krijgen. Want stenen gaan de hoek om alsof ze van buigbaar materiaal zijn gemaakt. Je kan dit trouwens beter in het Show jou Models topic laten zien, aangezien het geen afgemaakte mod is (teminste een gebouwtje voegt niet veel toe aan het spel). Ga zo door en word een top moddeler! Mvg, Wazuup Reageren
EXIT Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 maar je kerkje is wel heel klein en slecht getextureert meschien wat meer details Ja, ik weet het, ik heb deze model gemaakt in zo'n half-uurtje of minder, maarach het kan natuurlijk altijd beter, bedankt voor de tips, alleen met details, bedoel je dan echt solid walls of meer de textures? bv. dikke muren en probeer ook eens een interieur te maken greetz Tectron Reageren
ShortY- Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Jah, haha, ik snap jullie commentaar wel hoor, alleen ik wilde dit gewoon even showen. Puma vond je het leuk? Sjonge jonge wat een post, alleen dat UVW snap ik nog niet helemaal, hebben jullie toevallig een topic waarin dat uitgelegt staat ofzo? Of misschien kan iemand dit hier gewoon even uitleggen Reageren
Jack89 Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ik vind het wel goed voor je eerste creatie. Alleen is SketchUp geen geschikt programma voor mensen die meer willen en verder willen gaan. Met de volgende programma's zul je heel ver komen. 3D Studio Max [ Autodesk website link ] Maya [ Autodesk website link ] XSI [ Softimage website link Voor de tutorlials: Van alles over 3d moddelling Tutorlials 3Ds MAX Tutorials Maya Succes Reageren
ShortY- Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ik vind het wel goed voor je eerste creatie.Alleen is SketchUp geen geschikt programma voor mensen die meer willen en verder willen gaan. Met de volgende programma's zul je heel ver komen. 3D Studio Max [ Autodesk website link ] Maya [ Autodesk website link ] XSI [ Softimage website link Voor de tutorlials: Van alles over 3d moddelling Tutorlials 3Ds MAX Tutorials Maya Succes Ik weet dat SketchUp nou niet echt "het" programma is om mee te modellen, alleen ik vind het leuk om hiermee te beginnen, en ook is het lekker simpel, ik heb alweer wat nieuws gemaakt na de kerk, en dat ziet er in mijn ogen 10x beter uit dan dat kerkje hierzo . Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Ik vind het kerkje wel mooi klein, maar ach, het is je eerste creatie, en dan moet je ook niet gelijk beginnen met een keigroot iets Reageren
ShortY- Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Ik vind het kerkje wel mooi klein, maar ach, het is je eerste creatie, en dan moet je ook niet gelijk beginnen met een keigroot iets Een groot iets heb je ook niet echt veel zin om aan te beginnen als je je eerste creatie maakt, want je denk dan dat dat toch wel zal mislukken . Dusja, ik heb nu wel redelijk grote dingen gemaakt: Friettent, huisje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.