Nemean^inf Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 We hebben een probleem, Ik heb twee compiters gekoppeld aan 1 switch, nu is het probleem dat de monitor wel werkt op pc1, maar niet op pc2. Ook al staat deze vijf minuten aan. Hoe kan ik die probleem verhelpen? Reageren
SummerBase Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 - Geef informatie (merk/type) over de Kvm switch: - Geef informatie over het type aansluiting (DVI of VGA) van de monitor stekkers: Een Kvm switch dient als ik me niet vergis voor een soepele schakeling tussen bijvoorbeeld twee computers. Als je bijvoorbeeld twee schermen aan wilt sluiten op één computer wat mij blijkbaar best dom lijkt, want je kan het beste een kvm switch gebruiken als je één scherm, toetsenbord en muis hebt en meerdere computers. Maar om even niet te ver offtopic te dwalen, geef wat meer informatie over de hardware matige instellingen etc. maak eventueel foto/tekening van de aansluitingen en andere verwante zaken. Veel succes . Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Probleem opgelost, ik heb nammelijk op pc 2, 2 pluggen waar een stekker monitor in kan, de eerste waar ik hem in had gedaan werkte niet maar de tweede wel. Bedankt voor de hulp. Reageren
Ewoud Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ik gebruik ook een KVM Switch heel erg handig, ik gebruik 1 toetsenboord, muis en scherm voor 2 pc's. Handig als je reperaties aan het uitvoeren ben. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Klopt, Het enige probleem is mijn usb muis past er niet op. En ook me usb toetsenbord niet, nu had ik nog wel een muis met een snoer liggen. En nu moet ik nog alleen een toetsenbord halen. Maar goed. Reageren
Ewoud Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Klopt,Het enige probleem is mijn usb muis past er niet op. En ook me usb toetsenbord niet, nu had ik nog wel een muis met een snoer liggen. En nu moet ik nog alleen een toetsenbord halen. Maar goed. Je kan een convert hubje(weet de naam niet meer :$ ) gebruiken. Pica: Srry dat de pic onscherp is Bewerkt: 19 juni 2006 door Ewoud Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Dat zijn verloopstukjes, Inderdaad, heb ik ook geprobeerd, deze werken jammergenoeg niet op de switch die ik heb. Weet iemand, een goeie website waar je een goeie zwarte kast kan kopen niet te duur, voor een pentium 3. Kwil namelijk een nieuwe kast, kheb een geel lelijk ding van onze school gekregen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.