brantje Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Hey, Waar kan ik een slamvan vinden? Wil graag tunen Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Op deze kaart staat waar de Slamvan te vinden is, je moet hiervoor wel eerst de nodige Import/Export gehaald hebben, dit kan je doen op Easter Basin, als je dat nog niet gedaan hebt kan je het beste hier voor info kijken. De Slamvan rijdt ook veel op de Strip in Las Venturas rond, je ziet hem ook wel eens in Los Santos of San Fierro rijden, je moet net geluk hebben om hem tegen te komen. Je kan de Slamvan alleen bij de Lowriders Mod Shop in Los Santos tunen. EDIT: Ik was weer eens iedereen voor! Ik ben ook zo snel! Bewerkt: 19 juni 2006 door Typhoon Reageren
HerrieM Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Er is maar een vaste plek, en daar staat hij alleen als de auto nodig is voor de import/export lijst Hier is een kaartje EDIT: 1 voor me Bewerkt: 19 juni 2006 door HerrieM Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) De slamvan kun je vinden: Hier EDIT: 2 voor me Bewerkt: 19 juni 2006 door Dutchy3010 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Je kunt hem vooral vinden in de wijk Prickle Pine, in Las Venturas. Verder kun je hem hier *klik hier* nog vinden. Kijk voor meer informatie over voertuigen nog even rond op wikigta. Veel succes! Edit: 3 mensen waren me voor. Bewerkt: 19 juni 2006 door Flying Dutchman Reageren
brantje Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Mm ik zie hem niet staan. http://nl.wikigta.org/index.php/Image:Lasventurasradar.jpg Waar is die wijk, dan jat ik er wel 1 Reageren
brantje Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Al gevonden. Nu had ik nog 1 vraag. Zijn er ook auto's die je kan tunen met een body kit? Zo ja welke? Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Je kan bij mijn weten geen bodykit instaleren op je auto, je kan wel een voor/achter bumper, side skirts, spoilers, roofscoops, hydrulics, nitro etc. Maar geen bodykit, maar als je er een voor en achter bumper op gezet hebt, is de auto al een stuk anders. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.