Jump to content

Meisjes en gamen


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik denk dat dit komt omdat het karakter van een meisje meestal word beschouwd als zacht en aardig.

Er zijn natuurlijk wel veel meiden die ook gamen, maar ze hebben dit "gameimago" gekregen door dat zacht en aardig. Ofterwel meisjes spelen vaker van die "zachte" spellen zoalls de Sims of Rollercoaster tycoon, maar niet echte Shooters zoals CS of BF.

Omdat dit niet bij hun Imago past, ik denk dat die stelling ook meer daar op doelt

Ik speel vaak counterstrike en dan zie ik heel veel meisjes die het ook spelen en die ook nog eens heel erg goed zijn, ook beter dan mij, maar ja ik ben er ook niet echt een topper in. Dus die stelling vind ik belachelijk meisjes kunnen net zo goed gamen als jongens. Ik moet wel zeggen dat de meisjes meer een voorkeur hebben naar spellen zoals de Sims enzo, al zijn daar uitzonderingen op.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    7

  • Ice Banana

    3

  • Mazzeltje

    2

  • Pietje II

    2

Meisjes kunnen vet goed gamen horen. Ik ben zelfs een groep meiden tegen gekomen bij Battlefield2 Modern Combat en die waren echt goed! Marije van OPM2 magazine is een super goede hardcore gamer hoor. Mijn zus is ook goed in gamen en heeft zelfs een vriend van mijn verslagen bij een race spel.(weet niet meer welke volgens mijn was dat spel Burnout) Die meiden groep van Battefield2 heeft allemaal spelers van de rang Generaal verslagen.(Ik kon ze wel aan maar ik moest wel hard knokken hoor :puh: ) Er zijn altijd van die stoere jongen die zeggen dat meisjes niet goed zijn in games maar dat is onzin! Meer dan de helft van de gamers van 12 tot 15 jaar kan niet goed gamen.(denk ik)

Dutchy3010, mijn advies is om gewoon lekker door te gamen en niets aan te trekken van andere gamers denken dat hun beter zijn dan jou.

Bewerkt: door Barcelona
Link to comment
Delen op andere websites

Gaat het hier om gta?

Wel iedereen kan gta spelen.

Maar ik zie een meisje nog geen CS of ieds dergelijks spelen. :D

Uhum, onlangs niet dat programma gezien over professionele gamers op mtv? Ja, professionele gamers en daar was een groepje met vrouwen die pakken geld verdienden met Counterstrike te spelen. Het was zelfs een toernooi met alleen maar vrouwen

Bewijst ook maar dat deze stelling bullshit is. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Meiden kunnen opzich net zo goed gamen als jongens alleen jongens doen het meer en vaker. Maar gamende meiden zijn op komst!

Jongens bereid je voor. :schater:

Hahah :) Vind het leuk om te weten dat (bijna) iedereen denkt dat meisjes niet per definitie slechter zijn. Maar ik denk wel dat je elijk hebt Mania-92! Steeds meer meisjes gaan gamen, dus beware :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Meisjes kunnen ook best goed gamen hoor, mijn zusje had bijna van me gewoon met Burnout 3 Takedown, maar net niet helemaal. Baas boven baas :D. Mijn zusje speelt op het moment FIFA 2006, daar is ze helemaal verslaafd aan :puh:. Ze heeft ook veel SA en VC gespeeld, de laatste tijd niet zo heel veel meer omdat ze verslaafd is aan FIFA :puh:.

Conclusie: meisjes en gamen kan best hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had met een meisje die gamede.

Ze speelde voornamelijk Counterstrike. Het meisje zelf bleek later minder leuk te zijn dan ik dacht, maar goed het kan dus wel ;).

En mijn vriendin die speelt af en toe ook wel eens San Andreas :).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat jongens sneller San Andreas hebben uitgespeeld dan meisjes.

Meisjes zitten niet de hele dag te gamen.

Die zitten meer op MSN :klap::klap::klap:

Dat is dus echt een vooroordeel :puh:

Kijk naar het forum, bijna iedereen heeft wel msn en zit er heel de dag zowat op :puh:

En tot ik veel emailadressen van dit forum had, ging ik nooit op msn, want ik smsde wel met veel mensen die ik aardig vond:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat jongens sneller San Andreas hebben uitgespeeld dan meisjes.

Meisjes zitten niet de hele dag te gamen.

Die zitten meer op MSN :klap::klap::klap:

Net of iedere jongen wel de hele dag zit te gamen, wat jij doet is niet toonaangevend voor elke gamende jongen.. :bonk:

Over de stelling ben ik het volledig met Dutchy3010 eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Meisjes kunnen vet goed gamen horen. Ik ben zelfs een groep meiden tegen gekomen bij Battlefield2 Modern Combat en die waren echt goed! Marije van OPM2 magazine is een super goede hardcore gamer hoor. Mijn zus is ook goed in gamen en heeft zelfs een vriend van mijn verslagen bij een race spel.(weet niet meer welke volgens mijn was dat spel Burnout) Die meiden groep van Battefield2 heeft allemaal spelers van de rang Generaal verslagen.(Ik kon ze wel aan maar ik moest wel hard knokken hoor :puh: ) Er zijn altijd van die stoere jongen die zeggen dat meisjes niet goed zijn in games maar dat is onzin! Meer dan de helft van de gamers van 12 tot 15 jaar kan niet goed gamen.(denk ik)

Dutchy3010, mijn advies is om gewoon lekker door te gamen en niets aan te trekken van andere gamers denken dat hun beter zijn dan jou.

bedankt ben 12 moet ik wachten tot ik 16 ben :@

en het klopt helemaal niet de meeste meiden verslaan mij gemakkelijk met welk spel dan ook(behalve halo 2 hoop ik)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het belachelijk als sommigen zo denken dat meisjes niet kunnen gamen.

Het is net zoiets dat vrouwen geen vrachtwagen of een bus kunnen besturen.

Waarom zouden meisjes niet kunnen gamen?

Ze zullen het evengoed kunnen als jongens.

Link to comment
Delen op andere websites

Gaat het hier om gta?

Wel iedereen kan gta spelen.

Maar ik zie een meisje nog geen CS of ieds dergelijks spelen. :D

Uhum, onlangs niet dat programma gezien over professionele gamers op mtv? Ja, professionele gamers en daar was een groepje met vrouwen die pakken geld verdienden met Counterstrike te spelen. Het was zelfs een toernooi met alleen maar vrouwen

Bewijst ook maar dat deze stelling bullshit is. :)

Had ik gezien, echt hard kunnen die mensen schreeuwen.

Waren toch ook die jappies? (japanners).

Ik vind het dikke onzin.

Misschien kennen jullie de game soldier of fortune 2, maar de beste sof2 speler is een meid.

Ze kunnen echt wel goed gamen, alleen niet iedereen doet het omdat het meer iets voor jongen is.

Niet in de zin dat ze het neit kunnen, maar meer in de zin van jongen gaan ook niet op ballet.

Sommige wel en dat zijn zelfde soort als meisjes @ games.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...