Jump to content

Meisjes en gamen


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    7

  • Ice Banana

    3

  • Mazzeltje

    2

  • Pietje II

    2

Simpel gezegt, Meisjes kunnen ook GAMEN! :Y

Simpeler kan ook niet :) Maar ik ben erg blij dat de meeste van jullie er net zo over denken al mij :)

EDIT: @ HIERONDER: haha, :puh: Dat is inderdaad simpeler.. Al maakt het niet zo veel uit :)

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Meisjes kunnen vet goed gamen horen. Ik ben zelfs een groep meiden tegen gekomen bij Battlefield2 Modern Combat en die waren echt goed! Marije van OPM2 magazine is een super goede hardcore gamer hoor. Mijn zus is ook goed in gamen en heeft zelfs een vriend van mijn verslagen bij een race spel.(weet niet meer welke volgens mijn was dat spel Burnout) Die meiden groep van Battefield2 heeft allemaal spelers van de rang Generaal verslagen.(Ik kon ze wel aan maar ik moest wel hard knokken hoor :puh: ) Er zijn altijd van die stoere jongen die zeggen dat meisjes niet goed zijn in games maar dat is onzin! Meer dan de helft van de gamers van 12 tot 15 jaar kan niet goed gamen.(denk ik)

Dutchy3010, mijn advies is om gewoon lekker door te gamen en niets aan te trekken van andere gamers denken dat hun beter zijn dan jou.

bedankt ben 12 moet ik wachten tot ik 16 ben :@

en het klopt helemaal niet de meeste meiden verslaan mij gemakkelijk met welk spel dan ook(behalve halo 2 hoop ik)

Ik zeg niet dat jij ook niet goed kan gamen, maar het is wel vaak zo dat van de jongens tussen 12 en 15 jaar niet zo goed kunnen gamen. Bij SA MP zijn er super veel van die noobs die niet kunnen gamen en alleen winnen door Carkillen enzo. Ik ben wel een paar meiden tegengekomen op SA MP tegengekomen, en die hadden veel gamers neergeknald zonder carkillen enzo. Dat doen jongens van tussen 12 en 15 jaar wel veel. dat bedoel ik ermee, maar er is naartuurlijk wel een grote groep gamers die super goed kunnen gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

BTW

Ik ben 12 en me zus van 20 verslaat me gewwon met Mortal kombat.Die is echt een krak als het aankomt op beat em ups.

p.s.Ik ben al meer keer geownd geweest door een meisje dan door een jongen!... :$

maar de laatste tijd vind ik geen goeie online games op het internet met het onderdeel Schooter.

Girls Keep Gaming...

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk het is een vooroordeel ik weet het niet zeker maar ik denk dat ze toch kunnne gamen maar zeker ben ik er niet van

Meiden kunnen gamen hoor ooit eens op mtv gezien;Real life: i m a gamer daar deed de amerikaanse meisjes ploeg mee aan de counterstrike championship en ze wonnen dan ook nog

;)

MEisjes kunnen dus degelijk gamen

;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...