Geplaatst: 19 juni 200618 jaren comment_445017 Hallo, Ik vroeg me af of iemand wist of ik met mn Amerikaanse LCS tegen eem Europese LCS multiplayer kon spelen? Alvast bedankt, Remco.
Geplaatst: 19 juni 200618 jaren comment_445056 Dat gaat niet. Je kan alleen met een eu tegen een eu spelen en met een vs tegen een vs spelen.
Geplaatst: 19 juni 200618 jaren Auteur comment_445061 Aww jammer. Maar bedankt voor de snelle reactie
Geplaatst: 31 juli 200618 jaren comment_479336 Dat gaat niet. Je kan alleen met een eu tegen een eu spelen en met een vs tegen een vs spelen. ç kan ej gta LC europa wel online tegen elkaar spelen ofis dat niet mogelijk...?? en is er dan een afstand ... die ertussen moet zitten
Geplaatst: 31 juli 200618 jaren comment_479681 kan ej gta LC europa wel online tegen elkaar spelen ofis dat niet mogelijk...?? en is er dan een afstand ... die ertussen moet zitten Je kan niet online met LCS. Je kan enkel via een Wifi Lan verbinding tegen anderen spelen die zich binnen het bereik van de verbinding bevinden. En die anderen moeten natuurlijk ook een legale versie van LCS hebben.
Hallo,
Ik vroeg me af of iemand wist of ik met mn Amerikaanse LCS tegen eem Europese LCS multiplayer kon spelen?
Alvast bedankt, Remco.