Spike Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 1 cheat was bij gta 3 vliegende auto's en bij gta vice city ook! Unlock Candy Suxxx From Vice City Take your memory card that has Vice City saved on it and load it on to San Andreas die is zeker nep daaar hebben we het nog over gehad maand terug <_< . en jah ik geloof niet in die cheats! :lol: . Reageren
Joriz Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Deze cheats zijn hardstikke nep. maanden lang geleden door een Duitste site uit de duim gezogen. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik snap het echt niet hoor, die gasten worden panis als ze een cheat vinden. A) het is niet nodig B) een echte GTA speelt naar mijn inziens zonder cheats. beetje onbenullig maar oke sommige mensen hebben er baat bij Reageren
gta player Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 er zijn ook cheats waar je meer mee kan:auto rijden over water en vliegende auto's. Reageren
webbes Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 moet zeggen ik heb wel is een cheat gebruikt omdat ik niet verder kwam maar daarna wel verder zonder cheats Reageren
gta player Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 maar die god mode is helemaal super Reageren
Spike Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Deze cheats zijn hardstikke nep.maanden lang geleden door een Duitste site uit de duim gezogen. en dat bedoel ik nou waar we het toen over hadden idd waar!!! :lol: . Reageren
gta player Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 alleen jammer als je in een auto zit dat je dan wel dood kan bij gta 1-2 Reageren
webbes Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 (bewerkt) de mensen willen toch een spel dat zo echt mogelijk is , nou dat heb je nu of gaan mensen in het echt niet dood als ze vol gas tegen een muur rijden????(ja ik weet het het zou mogelijk zijn maar de kans is klein) Bewerkt: 21 oktober 2004 door webbes Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 (bewerkt) de cheats zijn nog nepper als de borsten van lollo ferrari als je het mij vraagt Bewerkt: 21 oktober 2004 door tupac Reageren
webbes Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 (bewerkt) edit: laat maar :lol: Bewerkt: 21 oktober 2004 door webbes Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 (bewerkt) ik ga GTA SA lekker zonder spelen je hebt veel meer lol duurt langer en je word de beste Bewerkt: 22 oktober 2004 door tupac Reageren
victor88 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 maar hoe zouden ze ooit codes weten van een spel dat nog niet uit is en toen ook niet illegaal verkrijgbaar was Reageren
Daan Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Unlock All WeaponsDuring gameplay press R1, R2, L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up. A message will confirm correct code entry 'All Weapons'? Wat een bullshit, bij GTA cheats zijn er 3 weapon cheats omdat je ze nooit allemaal tegelijk kan dragen. Reageren
Ripper Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 maar hoe zouden ze ooit codes weten van een spel dat nog niet uit is en toen ook niet illegaal verkrijgbaar was Viktor als je goed gaat zoeken op internet kan je hem downloaden maar doe maar niet. GEEF ze gewoon aan bij R* is veel leuker geloof mij maar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.