Jump to content

ik heb gta sanandreas cheats gevonde


gta player

Recommended Posts

maar hoe zouden ze ooit codes weten van een spel dat  nog niet uit is en toen ook niet illegaal verkrijgbaar was

Viktor als je goed gaat zoeken op internet kan je hem downloaden maar doe maar niet. GEEF ze gewoon aan bij R* is veel leuker geloof mij maar :):D

ik ben het niet van plan ik ben namelijk tegen die illegale verise

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • webbes

    7

  • gta player

    7

  • pottevijn

    4

  • victor88

    4

Top Posters In This Topic

Hij bedoeld dat hij niet van plan is ze té gaan downloaden, hij bedoeld niet dat hij ze niet gaat aangeven ;)

ow nee dat aangeven begreep ik niet helemaal

maar cheats zijn soms wel heel handig zoals freeze mission time vooral bij demolition man in VC

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoeld dat hij niet van plan is ze té gaan downloaden, hij bedoeld niet dat hij ze niet gaat aangeven  ;)

ow nee dat aangeven begreep ik niet helemaal

maar cheats zijn soms wel heel handig zoals freeze mission time vooral bij demolition man in VC

nee man zo leer je de techniek niet hoe je de missies het best en het snelst uitspeeld ik cheat niet maar als jij cheats wil gebruiken kan ik je niet tegen houden

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoeld dat hij niet van plan is ze té gaan downloaden, hij bedoeld niet dat hij ze niet gaat aangeven  ;)

ow nee dat aangeven begreep ik niet helemaal

maar cheats zijn soms wel heel handig zoals freeze mission time vooral bij demolition man in VC

nee man zo leer je de techniek niet hoe je de missies het best en het snelst uitspeeld ik cheat niet maar als jij cheats wil gebruiken kan ik je niet tegen houden

heb jij demolition man uitgespeeld zonder cheat

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...