victor88 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2004 maar hoe zouden ze ooit codes weten van een spel dat nog niet uit is en toen ook niet illegaal verkrijgbaar was Viktor als je goed gaat zoeken op internet kan je hem downloaden maar doe maar niet. GEEF ze gewoon aan bij R* is veel leuker geloof mij maar ik ben het niet van plan ik ben namelijk tegen die illegale verise Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2004 je bent tegen de illegale versie, en dan geef je ze niet aan? :question: :questionmark: :ooolala: ik snap je niet normaal zou ik ze aangeven als ik tegen de illegale versie ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2004 wie zegt dat ik dat niet heb gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marillion Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2004 wie zegt dat ik dat niet heb gedaan uuuuh romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2004 Hij bedoeld dat hij niet van plan is ze té gaan downloaden, hij bedoeld niet dat hij ze niet gaat aangeven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marillion Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2004 Hij bedoeld dat hij niet van plan is ze té gaan downloaden, hij bedoeld niet dat hij ze niet gaat aangeven ow nee dat aangeven begreep ik niet helemaal maar cheats zijn soms wel heel handig zoals freeze mission time vooral bij demolition man in VC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2004 Hij bedoeld dat hij niet van plan is ze té gaan downloaden, hij bedoeld niet dat hij ze niet gaat aangeven ow nee dat aangeven begreep ik niet helemaal maar cheats zijn soms wel heel handig zoals freeze mission time vooral bij demolition man in VC nee man zo leer je de techniek niet hoe je de missies het best en het snelst uitspeeld ik cheat niet maar als jij cheats wil gebruiken kan ik je niet tegen houden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marillion Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2004 Hij bedoeld dat hij niet van plan is ze té gaan downloaden, hij bedoeld niet dat hij ze niet gaat aangeven ow nee dat aangeven begreep ik niet helemaal maar cheats zijn soms wel heel handig zoals freeze mission time vooral bij demolition man in VC nee man zo leer je de techniek niet hoe je de missies het best en het snelst uitspeeld ik cheat niet maar als jij cheats wil gebruiken kan ik je niet tegen houden heb jij demolition man uitgespeeld zonder cheat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2004 Volgens mijn zijn deze nep want er zijn er volgens vele een paar van vice city en van gta 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 die van unlimited health klopt voormgeen meeter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 die van unlimited health klopt voormgeen meeter Zal vast komen omdat die niet bestaat ... :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.