Donwell Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ik was net bij die café dat in teken staat van 'ufo's' en zo, ik weet niet meer hoe dat cafétje heet, maar daar in dat halletje achter de balie hangt bij dat bureau een kaart met puntjes erop. Nu is mijn vraag: wat beteken die puntjes? Buitenaardse invasie's Foto bij de bijlage. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Is dat niet dat Lil' Probe Inn? klik hier voor meer informatie! Aan het begin van de weg naar Area 69, iets buiten Fort Carson, vind je het café "Lil' Probe'Inn". Het café staat geheel in het teken van UFO's en buitenaards leven. Zo hangt het hele gebouw vol met foto's van UFO's, en is er in het achterkamertje een kaart te vinden met zeven mysterieuze aanduidingen. Er zijn theoriën dat deze stippen te maken hebben met bovennatuurlijke verschijningen in San Andreas, maar tot op heden zijn hier geen harde bewijzen voor gevonden. De Lil'Probe'Inn is een overduidelijke verwijzing naar de "Lil' Ale'Inn", een echt bestaand café in de buurt van Area 51, dat eveneens in het teken staat van buitenaards leven Bron: wikigta Bewerkt: 19 juni 2006 door Dutchy3010 Reageren
Cool Hand Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Was al lang bekend hoor, maar goed gevonden. Voordat je zoiets post kun je trouwens ook gemakkelijk even de << Zoekfunctie >> gebruiken, daarmee kan je alles gemakkelijk terugvinden door sleutel woorden in te tikken. Edit: Voor alle - al gevonden Easter Eggs kun je << hier >> klikken. Koos. Bewerkt: 19 juni 2006 door Cool Hand Reageren
Donwell Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 @Dutchy 3010: Ja, dat café bedoel ik. @Cool Hand: Bedankt voor die lijst, maar staat die kaart er ook tussen? Kan hem nergens vinden... Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 hoe kom je erin ik dacht dat je er niet in kon beter kijken ASPAHLT Reageren
Puma Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 zoals je op die foto ziet gaat het hier om ufo's, want op die foto linksboven zie je een mannetje waarboven een paar vage lichtjes te zien zijn. zou het kunnen dat als je naar een van die plaatsen gaat, daar een ufo ziet? dit zou echt zo'n rockstargames grapje kunnen zijn. Reageren
Donwell Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Ja, dat zou inderdaad wel gaaf zijn! Maar verder heb k geen idee waar het voor staat , behalve dat dan. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Die kaart heeft niet echt met ufos alleen te maken. Er is ook een bepaald stip aangeduid op die kaart en als je daarheen gaat vind je lijken die je tijdens een missie hebt gedumpt daar. Heb die kaart heel lang onderzocht omdat ik hem ook zo raar vond.Ben naar alle plaatsen geweest, tot ik op die plaats kwam waar lijken lagen in een kuil. De andere stippen ben ik eigenlijk nog aan het uitzoeken, ik denk dat die niks betekenen omdat ik daar niks gevonden heb.Maar er is een stip die vlak bij dat vliegveld daar in die bergen lijken in een kuil verborgen hebben.Ben die kaart nog vollop aan het uitzoeken. Dat is niet zomaar een lol kaart Deze vind je nog ergens anders trouwens ook, ga ik even uitzoeken voor jullie waar je die nog vind.. Er zijn 2 plaatsen namelijk Reageren
EXIT Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 en je vind de kaart ook op meer plaatsen in andreas Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 zou het kunnen dat als je naar een van die plaatsen gaat, daar een ufo ziet? dit zou echt zo'n rockstargames grapje kunnen zijn. Volgens mij heeft Rockstar gebevestigd dat er geen aliens e.d. in het spel voorkomen. Het lijkt me dus ook zeer onwaarschijnlijk dat je dan wel UFO's zou kunnen zien. R* wilde een realisisch spel maken. En natuurlijk hoor je wel eens van: 'Ik heb een UFO gezien', maar dat bleek altijd weer net iets anders te zijn... Groetjes, Dutchy3010 Reageren
megamaggot Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 ja ik d8 ook eens dat ik een ufo zag bij de golden gate bridge(of hoe hij ook noemt). maar toen ging ik dichterbij met mijn jetpack en ik zag dat het dus zoeen photo opportunitie was. dus kijk eerst goed voor je gaat denken dat je een ufo zag. greetz Reageren
Nickonly Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Ik dacht dat R* ooit had gezegt dat die kaart helemaal niet speciaal is of geheimen o.i.d. bevat. Het ik gewoon een kaart met een paar punaises/ magneten/ stippen er op. En deze kaart hangt ook op Toreno's Ranch. En er zitten oog GEEN ufo's in het spel, alleen plaatjes er van en die neppe op dat café. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.