Jump to content

windows voor psp

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik zat te internetten toe kwam ik dit tegen ik vind het heel raar ik weet niet of het hier hoort

1win95psp1ug.jpg

2pspstartmenu4xn.jpg

>>> Door Gunslinger: Afmeting van de afbeeldingen aangepast.<<<

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:
ik zat te internetten toe kwam ik dit tegen ik vind het heel raar ik weet niet of het hier hoort

1win95psp.jpg

2pspstartmenu.jpg

nee dat is niet mogelijk voor de psp dit is gewoon bewerkt met paint pro of photoshop :klap: dsu het kan niet nou fijn dag nog.

Geplaatst:

Het kan, ik heb er een paar tutorials voor. Ik moets een paar dingen voor me neef zijn PSP doen enzo. Maar ikzelf heb er geen. En ik ga het ook niet doen. Hele PSP verneuken :t

Maar is dit niet warez?

Geplaatst:

Lijkt mij niet, want volgens mij moet je de software in de PSP aanpassen om het mogelijk te maken om Windows erop te gaan draaien.

Geplaatst:

Volgens mij ook, het ''standaard OS'' van de PSP is veel anders. Je moet denk ik het erg diep in de OS van de PSP kraken.

Geplaatst:

Het is een homebrew die gebruik maakt van een lek in een saveslot van lcs.

Dus illegaal. :Y

Geplaatst:

Ik zou dat toch niet doen. Straks is je dure PSP van 250 euro naar de vaantjes door een oude Windown waar je niet veel meer mee kan doen dan "Mijnveger", "Hartenjager" of "Patience" spelen :bonk:. Ik zou het in ieder geval niet proberen en er staat ook dat ze niet verantwoordelijk zijn als er iets met je PSP gebeurt (dus er is een kans dat hij kapot gaat).

Geplaatst:

Het is mogelijk, maar je gaat toch geen windows 95 op je psp installeren als je thuis Windows XP hebt!

Geplaatst:

Bovendien zal je garantie dan toch ook weg zijn, dit is eigenlijk niet aan te raden :N

Ik vraag me zelf af of het systeem stabiel is, en ofdat de psp daar snel mee is ?

Geplaatst:

HET WERKT!

ik heb een psp emulator op m'n pc en ik heb het uitgeprobeerd! ik draai stabiel windows 95 op m'n emulator en hij herkent m'n memory stick (dus de subdir van de emu) als schijfstation en hij runt exes!

ook voor psp'ers, dit veranderd de os van je psp niet, het is gewoon een programmatje, net zoals een spel, wat op je psp draait.

Geplaatst: (bewerkt)

dan runt hij windows spellen mischien

Bewerkt: door gangster007
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...