Schno009 Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 reken er maar niet op. een psp heeft 333Mhz in dat programma. dus ook in mijn emulator. daarbij komt ook dat sa vanaf 98SE werkt en niet op 95 en de videokaart (chip, maar dat boeit niet) niet ondersteund word door directx. dus eigenlijk heb je er niets aan, misschien word of powerpoint ofzo, maar verder ook weinig. misschien komt er ook wel eens een keer een hack voor de wifi adapter, kun je ook internetten
gangster007 Geplaatst: 21 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) er is ook windows xp en windows vista voor de psp Bewerkt: 21 juni 2006 door gangster007
Advancegta Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) haha lol, ik heb allang ''windows xp'' op men psp die start je via de internetbrowser, kan je niks mee maar die windows 95 is illegaal kan alleen op 1.5 en duurt 10 minuten om op te starten maar werkt wel ja ganster007; die tweede lading screens zijn wel fake en die windows vista is gewoon windows xp met een beetje aangepaste achtergrond enzo vforv: dit gaat in flash 1 van je psp, alleen dingen in flash 0 kan je psp bricken, net zo gevaarlijk als de cheatdevice. en nog een nadeel: je MOET hem via start aflsuiten anders werkt hij de volgende keer dat je hem opstart niet meer. windows xp in je internetbrowser is wel legaal, dit is gewoon een internet pagina. maar er is meer: x5 is een soort van ''mac'' met heel mooie functies. een mooi menu itune, quiktime, iphote dit werkt op alle psps maakt niet uit welke firmwire schno900 ofzoiets, die link die jij postte, die versie heb ik voor de mensen zonder psp ": http://www.winpsportal.com/demo/ er is bv ook paint voor psp Bewerkt: 21 juni 2006 door advancegta
gangster007 Geplaatst: 21 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) ja ik heb sceens gezien die is echt mooi EDIT met wat werkt die Bewerkt: 21 juni 2006 door gangster007
Advancegta Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) haha lol, ik heb allang ''windows xp'' op men psp die start je via de internetbrowser, kan je niks meemaar die windows 95 is illegaal kan alleen op 1.5 en duurt 10 minuten om op te starten maar werkt wel ja ganster007; die tweede lading screens zijn wel fake en die windows vista is gewoon windows xp met een beetje aangepaste achtergrond enzo vforv: dit gaat in flash 1 van je psp, alleen dingen in flash 0 kan je psp bricken, net zo gevaarlijk als de cheatdevice. en nog een nadeel: je MOET hem via start aflsuiten anders werkt hij de volgende keer dat je hem opstart niet meer. windows xp in je internetbrowser is wel legaal, dit is gewoon een internet pagina. maar er is meer: x5 is een soort van ''mac'' met heel mooie functies. een mooi menu itune, quiktime, iphote schno009, die link die jij postte, DIE versie heb ik op men psp dit werkt op alle psps maakt niet uit welke firmwire *sorry ik heb vast iets fout gedaan* Bewerkt: 21 juni 2006 door advancegta
brbgtaplayer Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 het is volgens mij wel eens gelukt dat iemand windows 95 op z'n psp zette! btw windows xp kan een psp natuurlijk niet aan!
S-te-Fan Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Jawel! ik had Windows XP op een: Intel Pentium II 200 MHZ 64 MB RAM 4 MB Videokaart maar echt snel was hij niet
Gunslinger Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Verplaatst naar Consoles & Beurzen forum. Mazzeltje moet maar even kijken of hij dit topic "legaal" genoeg vindt.
nickmc04 Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) Srry om het te zeggen, maar dit is de echte windows 95. je moet er alleen niet aan beginnen, want je krijgt eerst 4 min lang een zwart scherm, dan moet ie 10 min win 95 laden en dan nog eens een kwartier een blauw scherm met alleen de muis. Tenzij je een echte fanaat bent van windows '95, moet je niet naar deze link *knip* daarnaast, er is wel een psp portal, voor zowel windows vista als windows xp, die doen het zonder problemen. hier een directe link naar de download site voor windows xp *knip* Bewerkt: 16 mei 2007 door Jowx
Jowx Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Dit is zo illegaal als maar zijn kan, slotje.
Recommended Posts