Jump to content

Saint Marks Bistro

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Doe ik wel voor je :).

Ik zie dat Typhoon hem onderhand al heeft gedaan, om deze post toch nuttig te maken zal ik je even uitleggen wat je in deze missie moet doen.

Je gaat in deze missie naar een plek waar je normaal niet kan komen, namelijk: 'Liberty City' daar ligt overgens Saint Marks Bistro. Je moet naar het vliegveld toe gaan daar staat een 'Shamal' op je te wachten. Als je in het vliegtuig zit vlieg je naar 'Liberty City'. Dit staat ook wel aangegeven op de radar, als je in Liberty City bent aangekomen ga je naar Saint Marks Bistro. Als je daar binnen bent vinden ze je blijkbaar niet gewenst en beginnen ze op je te schieten. Je moet ze neer schieten en dus ook moorden. Neem veel minutie en armor van te voren mee, want het kan nog eens lastig worden. Als je eenmaal buiten bent, ga je weer in het vliegtuig naar de Las Venturas, en wel het vliegveld in Las Venturas. Als je daar veilig en wel bent geland heb je de missie gehaald en kan je verder gaan met de vervolg missie's.

Beloning: $20.000, + Respect.

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Mission Passed: Saint Marks Bistro

Ik moest naar Liberty City vliegen en daar wat gasten van de mafia familie Fforelli vermoorden, dit heb ik moeiteloos gedaan en ben daarna weer terug gevlogen naar LV, ik heb gesavet bij The Four Dragons, dus je kan nu verder met de Heist missie's. Salvatore Leone heeft gebeld en gezegt dat je even een tijdje bij hem uit de buurt moet blijven, anders trekt het te veel aandacht.

Ik heb de missie gehaalt zonder cheats of mods, als beloning heb je $20.000,- en respect gekregen. Je savegame zit in de bijlage.

Succes met de volgende missie's. :cya:

Geplaatst:

oké dan...

heel erg bedankt voor je snelle reactie + het verhaal waarin je uitlegt wat er tijdens en na de missie is gebeurd _O_

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...