Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Als eerste: srry voor de dubbelpost.

Maar nu even het onderwerp: ik had politie achter mij aan, met onder andere de motor. Toen heb ik opgeslagen, en ze lieten me met rust. Maar de motoragent stapt op, rijdt achteruit, schiet op mij, zet de sirene weer aan en opent de jacht opnieuw! Hebben jullie dit ook wel eens gehad?

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, dat heb ik ook. Die motoragenten blijven schieten. Dat is gewoon een bug, kan wel irritant zijn. Er zitten zoveel bugs in San Andreas. Die kun je het beste in het glitches en bugs topic zetten.

Btw, welke dubbelpost :? Er staat hier echt maar 1 post van jouw in dit topic.

Edit: nu snap ik het, je bedoeld dat je 2 topics hebt aangemaakt.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:

Waarschijnlijk heeft iedereen het.

Ik heb het ook gehad maar niet elke keer.

Ze doen het maar heel soms.

En ook alleen als ze op hun motor zitten.

Geplaatst:

van dat mooie verhaaltje van "de politie gaat op je motorkap zitten en aan je auto hangen om je tot stand te brengen" is ook niks waar, dat stonden in al die "previews" die je eerder op sites zag; je ziet het alleen bij de missie "reunitingthe families" (zoiets) als je met smoke, ryder en sweet in sweet's auto vlucht, dan gaat er op een gegeven moment zo'n politie gastje op je motorkap zitten en achter je auto hangen... maarja of dit realistisch is vraag ik me ook nog af want heb je dat ooit in het echt gezien?

Geplaatst:

Het zou best kunnen, maar die motoragenten die bug heb ik ook altijd

Dan wil ik even ergens een screenie maken, maar door mijn keurige rijstijl krijg ik dan weer politie achter me aan.

Dus doe ik die cheat dat ze weg gaan, komt er zon gozer op een motor aan en die gaat op mij knallen *zucht*

Geplaatst:

Zolang je in het zicht blijft van een politieagent als je opslaat, zou het kunnen dat je nog steeds achtervolgt en beschoten wordt door die politieagen.

Dat is ook zo als je cheat. Bijvoorbeeld: Er komt politie achter je aan en je doet de cheat dat de sterren weg gaan, heb je kans dat er nog een politie door blijft gaan met schieten...

Dit is dus gewoon een bug, en rijdt even een eind weg, want dan ziet hij je niet meer :) En andere komen je toch niet achterna, want je hebt geen ster meer!

Geplaatst:

Ja, het is heel raar. Maar het gebeurt ook nooit bij gwone politie mensen, alleen op de motor. Die in de wagen stappen weer in en rijden weg... :bonk:

Geplaatst:

Ik heb het ook wel eens gehad ik liep naar buite opeens een motor politie begint op mij te schieten maar ik krijg geen sterren :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...