ikt Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Ik ben er nog mee bezig, maar ik vond het mooi genoeg om het alvast te laten zien Sorry voor het blurry effect anders waren de velgen spuuglelijk. En probeer eens te raden wat ik heb verandert Ik post vorderingen wel in dit topic verder en edit deze post Bewerkt: 19 juni 2006 door ikt Reageren
Ice Banana Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Veranderd:Spoiler,lichten,streep op zijkant,ramen,benzine tank,kleur. Hij is al redelijk mooi maar zou je ook het origineel erbij willen posten a.u.b? Reageren
Juju Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ik vind hem best goed gelukt Maar zoals ICEBANANA al zei, zou je ook de originele foto erbij willen zetten? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ik vind hem best goed gelukt Maar zoals ICEBANANA al zei, zou je ook de originele foto erbij willen zetten? peugeot 205 Dat is de originele Reageren
The Mafia Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Het is wel aardig maar de Velgen zijn minder helaas.Porbeer dit te veranderen. Reageren
ikt Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Spoiler,lichten,streep op zijkant,ramen,benzine tank,kleur. De velgen, motorkap ook. Deze 2 heb ik origineel gelaten : Streep op de zijkant niet. En het benzinedopje ook niet. Over de velgen: Ik ga proberen met een paar fofobewerkingsprogramma's de pixelachtigheid te verminderen Bewerkt: 20 juni 2006 door ikt Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Dat wilde ik ook net zeggen, dat hij pixelachtig is. En inderdaad, de velgen zijn niet zo mooi. Maar de kleur daarentegen wel KUTGW! Groetjes, Dutchy3010 Reageren
ikt Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Miniupdate over de velgen: Wat beter? Ik heb de velgen eerst scherper gemaakt en tioen had ik ze geblurd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.