Jump to content

car jacking

Recommended Posts

Geplaatst:

hey, ja, ik wil toch er ff op terug komen, in de 2detrailer zie je dat een stukje heel(mooi B)) , en jah hier is een schreenshot :D,

screen28.jpg

dit misde ik nou bij gta 3 en vc, en gelukkig is het er bij sa, want hij gooit of zet hem er niet uit hij kan mensen zoals je ziet er uit stompen :lol: , en zelfs schietend toch?.

en ja, jou reactie graag! ;) . ;):D B)

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• marillion

7

• Spike

5

• Tupac A. Shakur

4

• victor88

3

Geplaatst:

mijn reactie is:

Cool dit is toch echter maar misschien neemt het wel weer meer tijd in wat klote is als de politie achter je zit

Geplaatst:

Hmmm ja dit was ook al bekend Spike :rolleyes:

Anyway, mij lijkt t me tof om mensen met hun kop op het stuur te rammen :D

En dat kan ook.

Geplaatst:

wel mooier dan in de andere gtas maar ik hoop niet dat het te lang duurt want het gebeurde wel eens dat als je een auto greep de smijt hij de bestuurder er uit en voor dat je weg bent word je er zelf uit getrokken door een agent

Geplaatst:
Hmmm ja dit was ook al bekend Spike :rolleyes:

Anyway, mij lijkt t me tof om mensen met hun kop op het stuur te rammen :D

En dat kan ook.

WHA LACHE!!! wel veel verschillende controls lijkt me maar wel vet

Geplaatst:

mij lijkt het leuk als je iemand die in een auto zit raak schiet en dan zen kop op de toeter valt :D

Geplaatst:
mij lijkt het leuk als je iemand die in een auto zit raak schiet en dan zen kop op de toeter valt :D

ik vond het ook een beetje nep dat als je bij vc iemand neer schoot dat hij dan de auto uitviel alsof opeens die deur opengaat :o

Geplaatst:
ik vond het ook een beetje nep dat als je bij vc iemand neer schoot dat hij dan de auto uitviel alsof opeens die deur opengaat :o

ja, hahaha, dat is idd zo, maar dat zou nu wel niet meer zijn, denk dan aan dat hij met zun hoofd tegen het stuur aan zit ;) (net als driv3r), en jah is dat echt zo trancejunkie? met hun kop op het stuur te rammen. maar als je verschillende acties kan doen phoe

hoe mat je dat zo vlug kunnen instellen haha, ook daar eeen reactie op graag :lol: .

Geplaatst:

wat misschien ook leuk om te weten is dat je iemand zijn auto kan stelen door ervoor/ernaast te staan en op de R3 knop te drukken, ik weet het is een verandering maar oke, het maakt het spel wel leuker

Geplaatst:
wat misschien ook leuk om te weten is dat je iemand zijn auto kan stelen door ervoor/ernaast te staan en op de R3 knop te drukken, ik weet het is een verandering maar oke, het maakt het spel wel leuker

:huh: , ken hem niet vatten, ik weet niet of je het weet maar als je R3 drukt gaan de mini missies beginnen (bij sommige auto`s dan), en wat heeft R3 te maken met carjacking :huh: kan je het ff wat beter uit leggen ;) .

Geplaatst:

dat is de knop waar je een auto motor, kan stelen, dat was in de eerste paar regels van gta sreens of gta sanandreas aan de orde(kijk maar helemaal boven bij het SA forum) zo niet dan moet ik het toch nog eens goed naezen

Geplaatst: (bewerkt)

ja een soort van kill switch waardoor je deur opengaat <_< tuurlijk <_< ;);)

kan de ambulance er makkelijker bij

Bewerkt: door marillion
Geplaatst:

ja net als in true crime maar true crime vind ik weinig aan

Geplaatst:

jah is dat echt zo trancejunkie? met hun kop op het stuur te rammen.

Ja dude, ik heb het al n paar keer gelezen ik geloof vooral in previews, die hier op deze site te zien zijn, van o.a. power unlimited en buitenlandse gamesbladen...

Geplaatst: (bewerkt)

jah is dat echt zo trancejunkie? met hun kop op het stuur te rammen.

Ja dude, ik heb het al n paar keer gelezen ik geloof vooral in previews, die hier op deze site te zien zijn, van o.a. power unlimited en buitenlandse gamesbladen...

ja kan wel in PS2 magazine staat dat ook dat je mensen met hun kop op het stuur kan rammen

Bewerkt: door marillion
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...