Jump to content

car jacking

Recommended Posts

Geplaatst:

VEEEEEEET en pijnlijk maarja ik ben het gelukig niet :D

maar kost het niet veel tyd als je politie 8ter je reet aan hebt¿¿¿¿¿¿¿¿¿

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• marillion

7

• Spike

5

• Tupac A. Shakur

4

• victor88

3

Geplaatst:

:( pijnlijk :(

liever op de nettre manier gewoon uit de car sleuren en wegpiepen maar, maar met het hoofd op het stuur? nee dank je wel :wasntme: :ibuk:

Geplaatst:
:( pijnlijk :(

liever op de nettre manier gewoon uit de car sleuren en wegpiepen maar, maar met het hoofd op het stuur? nee dank je wel :wasntme: :ibuk:

het is grappig dat je iemands hoofd kapot kan slaan op het stuur maar als je snel weg wil heb je er zoo weinig aan.

gewoon auto uitgooien en weg blazzzzen met een grote rook wolk 8ter de auto aan :D

Geplaatst:
mijn reactie is:

Cool dit is toch echter maar misschien neemt het wel weer meer tijd in wat klote is als de politie achter je zit

VEEEEEEET en pijnlijk maarja ik ben het gelukig niet 

was al een keer gezegd maar het is idd wel vet dat je gewoon op vershillende manier een auto kan steelen

Geplaatst:
VEEEEEEET en pijnlijk maarja ik ben het gelukig niet :D

oud nieuws ;)

Geplaatst:
hey, ja, ik wil toch er ff op terug komen, in de 2detrailer zie je dat een stukje heel(mooi B)) , en jah hier is een schreenshot :D,

screen28.jpg

dit misde ik nou bij gta 3 en vc, en gelukkig is het er bij sa, want hij gooit of zet hem er niet uit hij kan mensen zoals je ziet er uit stompen :lol: , en zelfs schietend toch?.

en ja, jou reactie graag! ;) . ;):D B)

Dit is mijn reactie Spike het lijkt me echt gewldig om iemand lekker uit zijn auto te stompen en te schoppen of als hij niet uit ze auto gaat of zich verzet dat je hem dan ook lekker er uit kunt schieten!

Geplaatst:
hey, ja, ik wil toch er ff op terug komen, in de 2detrailer zie je dat een stukje heel(mooi B)) , en jah hier is een schreenshot :D,

screen28.jpg

dit misde ik nou bij gta 3 en vc, en gelukkig is het er bij sa, want hij gooit of zet hem er niet uit hij kan mensen zoals je ziet er uit stompen :lol: , en zelfs schietend toch?.

en ja, jou reactie graag! ;) . ;)  :D  B)

Dit is mijn reactie Spike het lijkt me echt gewldig om iemand lekker uit zijn auto te stompen en te schoppen of als hij niet uit ze auto gaat of zich verzet dat je hem dan ook lekker er uit kunt schieten!

hahaha leuk om te doen in een spel maar in het echt zou jij (ik ook niet) in die auto willen zitten

Geplaatst:

Nee maar het is niet voor niks gta san andreas! In gta san andreas kan alles he dus ook iemand met ze kop op het stuur knallen

Geplaatst:
Nee maar het is niet voor niks gta san andreas! In gta san andreas kan alles he dus ook iemand met ze kop op het stuur knallen

hehehe das waar

Geplaatst:

ik doe het gewoon met stijl pak gewoon mij colt. en schiet de bestuurder meteen door zijn hoofd :ph34r:

Geplaatst:
ik doe het gewoon met stijl pak gewoon mij colt. en schiet de bestuurder meteen door zijn hoofd :ph34r:

yup zo kan het natuurlijk ook maar dan moet het niet zo droog zijn als in vc dat automatisch de deur open gaat de bestuurder er uit valt

Geplaatst:

yup zo kan het natuurlijk ook maar dan moet het niet zo droog zijn als in vc dat automatisch de deur open gaat de bestuurder er uit valt

hahahah, maar dat zal wel niet zijn in sa (neem ik aan) ;)

Geplaatst:

Dat zou wel grappig zijn.

Zoals ik het nu allemaal hoor treed er tenminste verbetring op bij het car-jacken in vergelijking tot GTA III en Vice...

Geplaatst:
Dat zou wel grappig zijn.

Zoals ik het nu allemaal hoor treed er tenminste verbetring op bij het car-jacken in vergelijking tot GTA III en Vice...

dat is goed om te horen :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...