Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 VEEEEEEET en pijnlijk maarja ik ben het gelukig niet maar kost het niet veel tyd als je politie 8ter je reet aan hebt¿¿¿¿¿¿¿¿¿
The Outlaw Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 pijnlijk liever op de nettre manier gewoon uit de car sleuren en wegpiepen maar, maar met het hoofd op het stuur? nee dank je wel :wasntme: :ibuk:
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 pijnlijk liever op de nettre manier gewoon uit de car sleuren en wegpiepen maar, maar met het hoofd op het stuur? nee dank je wel :wasntme: :ibuk: het is grappig dat je iemands hoofd kapot kan slaan op het stuur maar als je snel weg wil heb je er zoo weinig aan. gewoon auto uitgooien en weg blazzzzen met een grote rook wolk 8ter de auto aan
victor88 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 mijn reactie is:Cool dit is toch echter maar misschien neemt het wel weer meer tijd in wat klote is als de politie achter je zit VEEEEEEET en pijnlijk maarja ik ben het gelukig niet maar kost het niet veel tyd als je politie 8ter je reet aan hebt¿¿¿¿¿¿¿¿¿ was al een keer gezegd maar het is idd wel vet dat je gewoon op vershillende manier een auto kan steelen
marillion Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 VEEEEEEET en pijnlijk maarja ik ben het gelukig niet maar kost het niet veel tyd als je politie 8ter je reet aan hebt¿¿¿¿¿¿¿¿¿ oud nieuws
Pete-R Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 hey, ja, ik wil toch er ff op terug komen, in de 2detrailer zie je dat een stukje heel(mooi B)) , en jah hier is een schreenshot , dit misde ik nou bij gta 3 en vc, en gelukkig is het er bij sa, want hij gooit of zet hem er niet uit hij kan mensen zoals je ziet er uit stompen :lol: , en zelfs schietend toch?. en ja, jou reactie graag! . B) Dit is mijn reactie Spike het lijkt me echt gewldig om iemand lekker uit zijn auto te stompen en te schoppen of als hij niet uit ze auto gaat of zich verzet dat je hem dan ook lekker er uit kunt schieten!
Spike Geplaatst: 22 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 yoooo B) , iedereen tot nu toe bedankt voor de info,
marillion Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 hey, ja, ik wil toch er ff op terug komen, in de 2detrailer zie je dat een stukje heel(mooi B)) , en jah hier is een schreenshot , dit misde ik nou bij gta 3 en vc, en gelukkig is het er bij sa, want hij gooit of zet hem er niet uit hij kan mensen zoals je ziet er uit stompen :lol: , en zelfs schietend toch?. en ja, jou reactie graag! . B) Dit is mijn reactie Spike het lijkt me echt gewldig om iemand lekker uit zijn auto te stompen en te schoppen of als hij niet uit ze auto gaat of zich verzet dat je hem dan ook lekker er uit kunt schieten! hahaha leuk om te doen in een spel maar in het echt zou jij (ik ook niet) in die auto willen zitten
Pete-R Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Nee maar het is niet voor niks gta san andreas! In gta san andreas kan alles he dus ook iemand met ze kop op het stuur knallen
marillion Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Nee maar het is niet voor niks gta san andreas! In gta san andreas kan alles he dus ook iemand met ze kop op het stuur knallen hehehe das waar
Q Dude Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 ik doe het gewoon met stijl pak gewoon mij colt. en schiet de bestuurder meteen door zijn hoofd :ph34r:
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 ik doe het gewoon met stijl pak gewoon mij colt. en schiet de bestuurder meteen door zijn hoofd :ph34r: yup zo kan het natuurlijk ook maar dan moet het niet zo droog zijn als in vc dat automatisch de deur open gaat de bestuurder er uit valt
Spike Geplaatst: 22 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 ik doe het gewoon met stijl pak gewoon mij colt. en schiet de bestuurder meteen door zijn hoofd :ph34r: yup zo kan het natuurlijk ook maar dan moet het niet zo droog zijn als in vc dat automatisch de deur open gaat de bestuurder er uit valt hahahah, maar dat zal wel niet zijn in sa (neem ik aan)
Melchior Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Dat zou wel grappig zijn. Zoals ik het nu allemaal hoor treed er tenminste verbetring op bij het car-jacken in vergelijking tot GTA III en Vice...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Dat zou wel grappig zijn.Zoals ik het nu allemaal hoor treed er tenminste verbetring op bij het car-jacken in vergelijking tot GTA III en Vice... dat is goed om te horen
Recommended Posts