Jump to content

driving school

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben nu in san fierro,maar ik kan de alley oop van de driving school niet halen. hij maakt altijd een halve draai,en als het eindelijk lukt,gaat hij verder rollen! :@ iemand nog tips hiervoor? ik weet al het gas loslaten en de pijltjestoetsen gebruiken.

heel erg bedankt,

Teraku.

Geplaatst:

Neem een goede aanloop en zorg dat je direct op de schans naar links of rechts draait, het kan soms even duren voordat je het haalt. Want het is niet één van de makkelijkste missie's, maar daarvoor zijn de missies er ook om je nieuwe skills aan te leren.

Volg gewoon de instructies en ga aan de slag, wil het dan alsnog niet lukken dan kan je altijd nog je save-game plaatsen in het 'Save-game aanvraag forum'.

Geplaatst:

Ik doe het altijd zo: rijd erop af, zorg dat je links komt met alleen je rechterbanden erop. Nu zal hij al een beetje draaien. Laat gas los, en druk op het bovenste pijltje. De wagen draait nu verder. Eenmaal op de grond niks indrukken, alleen rem. Niet op gas drukken of zo, dan raak je in slip en is ie mislukt.

Veel geluk :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Klik hier voor een filmpje van deze missie.

Hier een beschrijving die erbij staat in het Engels, vervolgens door mij vertaald in het Nederlands:

Alley Oop

This test is the most fun, but it also requires a bit of "luck" to get gold. Drive to the left side of the ramp so that your tires just barely catch the edge. Immediately after take off, hold left on the control stick to give yourself a little extra spin.

Now this is where the luck comes in. Depending on how much height and spin you got, you'll have to stop holding left earlier or later to land on the tires. Also, if you find that the car is turning left or right as it lands and causing your Final Heading to fall below 100%, just adjust for that by holding the opposite direction on the control stick right as you land.

Alley Oop

Deze beproeving is het leukste, maar het vereist ook een beetje geluk om goud te halen. Rijdt naar de linkse kant van de helling zodat de banden nauwelijks de rand raken. Gelijk na de start, moet je de linkse 'control stick' indrukken om weinig extra rotatie te krijgen.

Nu is waar het geluk bij komt kijken. Naarmate hoe hoog en hoeveel rotatie je hebt, moet je de links loslaten om op de banden te eindigen. Ook, als je vind dat de auto links of rechts draait als het land en veroorzaakt dat je benede de 100% scoort bij Final Heading, pas alleen dan je richting aan door de 'control stick' te bewegen.

----

Ik hoop dat je van dit verhaal wat wijzer wordt. Maar in ieder geval komt het erop neer dat je ook wat geluk erbij nodig hebt... Dat met die control-stick heb ik nooit uitgeprobeerd, en is misschien wel voor de Ps2. Maar het eerste deel helpt je vast, net als het filmpje!

Bron: www.stuckgamer.com

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst: (bewerkt)

raak niet in paniek en als je het al vaak hebt gedaan na elkaar neem FF rust en probeer hem na een kwartiertje weer.

en kijk goed naar de tip's van hier boven ;)

-----------------------------------------------------

Grapje

-----------------------------------------------------

Laat je zus het doen :D:schater: :

ik toen ik met de auto school bezig was en ik alle oop (of iets dergelijks) aan het doen maar die lukte me nie :N (zat er al een uur achter

en toen vroeg mijn zus: "mag ik eens?" ik laat haar ff en in 1 keer haalt ze goud!! :klap:

uit het mooiste moment topic

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:
Neem een goede aanloop en zorg dat je direct op de schans naar links of rechts draait, het kan soms even duren voordat je het haalt. Want het is niet één van de makkelijkste missie's, maar daarvoor zijn de missies er ook om je nieuwe skills aan te leren.

Volg gewoon de instructies en ga aan de slag, wil het dan alsnog niet lukken dan kan je altijd nog je save-game plaatsen in het 'Save-game aanvraag forum'.

Oke,zal ik proberen,maar ik heb nog 1 vraag:hoe plaats je een file in je post? voor de rest weet ik wel in welke map de savegame staat.

Geplaatst:

Tijdens het maken van een nieuwe post staat er onder het blok voor de tekst ook een blok met "Bericht opties" en daaronder weer "Bijlagen" Hier kun je hem toevoegen van je pc. (je moet wel voldoende ruimte hebben.

Ook kun je een savegame uploaden bij Rapidshare

Geplaatst:

Hoi Teraku, :cya:

Je kan een bestand op 2 manieren uploaden.

1) Via GTAForum zelf.

Zorg eerst dat je nog genoeg ruimte over hebt om je bestandje hier te zetten. Als je geen genoeg ruimte meer over hebt, ga dan naar je instellingen, en ga naar het kopje "Bijlagen Beheren". Dan verwijder je ze, of tenminnste degene die iemand/jij niet meer nodig heeft. Dan post je hier je bericht, en voeg je het bestand toe. Dat gaat als volgt: Klik op "Bladeren". Ga naar de juiste map, en dan klik je op het bestand dat je wilt uploaden. Dan voeg je de bijlage toe, wacht je even en dan zul je zien dat het upgeload is. Dan klik je even op Bijlage Toevoegen, en post je.

2) Via een Site.

Ga naar de site -->Rapidshare<---. Klik op "bladeren", en klik net als bij de vorige optie je bestandje aan. Dan druk je op "Upload" en hij is bezig. Na ongeveer een half-minuutje zal je naar een ander scherm doorgelinkt worden. Daar kopieer je de groene link met 'Rechtermuisknop'->'Kopieren'. Dan voeg je deze link op je bericht hier toe, 'Rechtermuisknop'->'Plakken, voeg vervolgens je bericht toe en klaar.

Succes Teraku ! ;)

Velaro. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...