Jump to content

Aanschouw het 5GHz Project


Hutenmah414

Recommended Posts

Ik weet niet of het hier al geplaatst is op het forum, maar ik vond het toch de moeite waard om het hier eventjes te posten, Het 5 GHz overklokings project :)

Chek ook eventjes zijn koeling :D

5 GHz

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    5

  • Hutenmah414

    5

  • EXIT

    4

  • Argon

    4

Top Posters In This Topic

Ik weet niet of het hier al geplaatst is op het forum, maar ik vond het toch de moeite waard om het hier eventjes te posten, Het 5 GHz overklokings project :)

Chek ook eventjes zijn koeling :D

5 GHz

Ja heel vet ziet het er allemaal uit :Y:klap: echt gewoon een gore klokfrequentie, die 5,2/5,3 Ghz, hoe die man het voor elkaar krijgt? :puh: Heel erg ver tweaken met zijn stikstofkoeling, naja, ik denk niet dat dat systeem erg stabiel zal lopen hoor, volgens mij kun je daar niet veel op doen, Ik heb ook eens een AMD gezien van 4 Ghz, en die liep ook niet stabiel, kun je nagaan, een AMD van 4 Ghz, ik geloof dat dat een AMD FX-55 was, ik weet het niet zeker, alsnog, leuk filmpje Tim! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

stikstof kost bijna niets 20eurocent per liter (voor mijn is het gratis)

maar met stikstof moet je wel oppassen want als het metaal te koud word ... boem

dus kindertjes doe dit niet thuis

Bewerkt: door Tectron
Link to comment
Delen op andere websites

In feite kan iedereen een computer overklokken, als je een Ubercooling hebt :)

Maar volgens mij is het systeem ook weer niet zo stabiel, er kan echt wel veel misgaan,

met die compressor en dat stikstof :clown:

Ik hou het liever bij mijn 2.52 GHz,

Link to comment
Delen op andere websites

Dit filmpje heb ik in 2001 al gezien, en ze overclocken daar een CPU die normaal een kloksnelheid heeft van 2,1 GHz. Ze hebben dus feitelijk de snelheid meer als verdubbeld..

Een 3,4 GHZ CPU hebben ze al rond de 9 GHZ gehad, als ik het artikel waarin het stond mag geloven. Een filmpje heb ik er echter nog niet van gezien.

Maar ik geloof wel dat het kan, Toen de Pentium IV op de markt kwam bracht Intel het bericht naar buiten dat ze aan het experimenteren waren met een CPU die op 4GHz draaide. Toen al dus...

Het probleem is dat ze die processors in kleine stapjes op de markt brengen, puur vanwege het financiele oogpunt.....

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem is dat ze die processors in kleine stapjes op de markt brengen, puur vanwege het financiele oogpunt.....

Spijtig genoeg wel anders hadden alle pc's nu misschien al een procesor van 4Ghz :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...