the master gamer Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Weet iemand waar de Hydra staat als je 100% hebt, de Rhino staat onder de brug maar waars staat de Hydra Reageren
HerrieM Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Er staat er een in de hangar op Verdant Meadows (de airstrip in de Desert) De Hydra in de Grove staat op het dak van Sweet's huis. Reageren
Pietje II Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Als ik het goed heb staat de Hydra wanneer je de 100% behaald hebt op het dak van Sweet's huis. Je kan er komen door bijvoorbeeld in het steegje naast The Johnson House op het muurtje te klimmen dat precies loopt naast The Johnson House, en zo op het dak van The Johnson House te klimmen. Volg de daken tot Sweet's dak. Ook staat de Hydra in een hangar op jouw vliegveld Verdant Meadows, ná de missie 'Vertical Bird'. Succes verder! Edit: HerrieM was me 27 seconden voor! Bewerkt: 19 juni 2006 door Pietje II Reageren
the master gamer Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Bedankt allemaal,, had ik zeker niet goed opgelet dat ik hem niet zag Reageren
Donwell Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Klopt, de Hydra staat op Sweet's huis. Ook kun je er op komen door op het huis rechts van sweet te klimmen en dan het dak van sweet op de klimmen. Veel geluk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.