Jump to content

Artist Battle #4 - 50 Cent vs The Game

50 Cent vs The Gayme  

25 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de absolute rapper?

• 50 Cent
      14
    • The Game
      9

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
50 Cent, hij heeft gewoon véél meer bereikt dan Gayme.. In het begin vond ik Gayme wel vet, toen was hij er echt als G-Unit Soldier als je keek naar In Da Club enzo.. Maar nu zegt hij dat 50 een Snitch is terwijl hij zelf G-Unit verliet en begon te dissen. Gayme heeft 80.000 nummers nodig om 50 te dissen, maar Fif' doet het lekker in een keer in Not Rich And Still Lyin'... En Gayme liegt ook over zijn verleden, hij zat NOOIT in een Gang, en heeft ook NOOIT in een Coma gelegen. Sad Sad Sad...

Ik heb hier ergens nog een lijst met dingen waar Gayme over liegt etc. Ik zal hem binnekort posten.

Mee eens ;)

Edit:Laten we gewoon een Discussie topic maken: The Game en 50 Cent.

Zou kunnen toch?

Bewerkt: door gta ripper
Geplaatst:

50 Cent, hij heeft gewoon véél meer bereikt dan Gayme.. In het begin vond ik Gayme wel vet, toen was hij er echt als G-Unit Soldier als je keek naar In Da Club enzo.. Maar nu zegt hij dat 50 een Snitch is terwijl hij zelf G-Unit verliet en begon te dissen. Gayme heeft 80.000 nummers nodig om 50 te dissen, maar Fif' doet het lekker in een keer in Not Rich And Still Lyin'... En Gayme liegt ook over zijn verleden, hij zat NOOIT in een Gang, en heeft ook NOOIT in een Coma gelegen. Sad Sad Sad...

Ik heb hier ergens nog een lijst met dingen waar Gayme over liegt etc. Ik zal hem binnekort posten.

Mee eens ;)

Zou kunnen toch?

Nee , er ontstaat ruzie. En dat kun je beter op dit forum thuis laten. Toen Se7en er nog was , was er ook zo'n topic dacht ik , hij ging ook te ver. En tone gebanned dacht ik?

Geplaatst:

Mee eens ;)

Zou kunnen toch?

Nee , er ontstaat ruzie. En dat kun je beter op dit forum thuis laten. Toen Se7en er nog was , was er ook zo'n topic dacht ik , hij ging ook te ver. En tone gebanned dacht ik?

Ja idd, Se7en (Trax) zat toen nogal te ''kloten'' op het Forum en vooral in dat Topic. Daarvoor is hij toen geband. Maar laten we nou gewoon even die Discussie's achterwegen laten en gewoon weer verder gaan met wat jij gekozen hebt, The Game of 50 Cent.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...