PatrickW Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Precies een jaar nadat NandroDavids hier op het forum gekomen is heeft hij besloten om te vertrekken en de functie van Moderator in het Sportforum neer te leggen. Hij heeft lang over dit (ook voor ons onverwachte) besluit nagedacht, en besloten te stoppen omdat zijn interreses zijn verschoven naar andere zaken buiten het forum. Ik wil hem hierbij namens de crew heel hartelijk bedanken voor het werk dat hij voor het forum (en WikiGTA) verzet heeft, en natuurlijk ook voor de prettige samenwerking. Nandrodavids heeft in de laatste maanden als moderator het Sportforum weer tot een actief en leuk onderdeel van GTAforum.nl gemaakt. Wij gaan op heel korte termijn op zoek naar een opvolger, om zijn werk niet verloren te laten gaan. Nandrodavids heeft me gevraagd, om dat namens hem in dit topic te plaatsen: Speciale dank aan: Joriz: Bedankt voor het Forum, waar ik een jaar lang met plezier rond heb gehangen. GTA-Sheep: Bedankt voor het altijd klaarstaan, en het geven van antwoorden op mijn soms toch wel lange PM's. Dizzee: Bedankt voor het vertrouwen: Je stelde me voor als Superlid, als Megalid en als Moderator. Nogmaals mijn grote dank daarvoor! Ruurd: Ook al lees je het waarschijnlijk niet meer, bedankt voor de MSN-gesprekken en het PM-verkeer dat we hadden. Je zult altijd een Forumlegende blijven. Joriz, GTA-Sheep, Dizzee en Ruurd Nandrodavids, nogmaals bedankt voor alles en heel veel plezier en succes in je nieuwe bezigheden.
Pietje II Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Jammer dat je stopt NandroDavids. Je was een goede moderator op het Sport Forum, ik bedank je voor het werk wat je erin gestopt hebt. En ik vind ook dat jij een forumlegende zal zijn! Het ga je goed!
Jowx Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Dit is heel erg jammer, een heel groot verlies voor het Sport Forum. Mede dankzij hem kreeg dat onderdeel een enorme boost.. Ik heb je vanmiddag nog via msn gefeliciteerd met je 1-jarig jubileum, dit had ik toen nog niet aan zien komen. Veel plezier en succes in wat er nog komen gaat, have fun!
Bling Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Jammer dat ook jij weggaat, Nandrodavids . Je was een goede moderator. Blijf je nog wel als Megalid actief? Of vertrek je (net zoals R31) helemaal van het forum?
Dutchy3010 Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Hey NandroDavids Je hebt het sportforum goed geleid in de tijd dat je moderator was. Daarom ook mijn bedanktje naar jou toe. Ik hoop dat je nog wel rond blijft hangen op dit forum hier, al heb je misschien niet de tijd meer om een moderator-functie goed in te kunnen vullen. Nogmaals bedankt! Groetjes, Dutchy3010
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Dat is heel erg jammer dat je stopt met je moderator taak. Wij hadden soms ook leuke gesprekken op MSN, en ik mocht je ook graag. Zoals anderen zeiden, is dit een groot verlies voor het sport forum. Ik wens je nog veel geluk in je leven, en ik hoop je nog vaker op het forum te zien rondhangen. NandroDavids
SummerBase Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Heel, heel erg jammer dat je bent gestopt met je huidige bezigheden NandroDavids. Je houd veel van sport en dat zien we als groep echt in de kwaliteiten die jij bezit. Nu moeten we weer op zoek naar een vervanger, maar het geeft verder niks. Je thuis privé zaken gaan voor, ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft. Het ga je goed NandroDavids . --- Even iets heel anders, het valt me trouwens heel erg op dat er zo veel mensen vertrekken. Het is in ieder geval heel erg jammer als er een bekend lid of moderator vertrekt, maar waarom dit allemaal zo snel achter elkaar gebeurt. Ik begrijp er verder ook niks van, ik wacht het gewoon af of er nog meer gaat gebeuren. Het is al erg genoeg dat NandroDavids vertrekt, dus geen spamposts plaatsen a.u.b.
Typhoon Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Erg jammer Nandro, je was een erg goede moderator in het sport forum. Het is daar nu weer een stuk levendiger dankzei jou! Ik hoop dat je nog eens langskomt hier en dat je eerst veel plezier gaat beleven aan dingen buiten het forum! NandroDavids
Goliat Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Ik heb je zien komen, maar dus ook weer zien gaan Dit is een groot verlies voor het forum maar ook zeker voor het sportforum in het bijzonder. Het ga je goed in je verdere leven. Mijn dank voor al je inzet.
Ikkes Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Dus toch, We hadden het er een tijdje geleden over met MSN. Maar toen had ik je dacht ik overgehaald om te blijven. Want toen was je reden dat je de aankomende periode er niet kon zijn. Maar dat ligt nu anders. Ik hoop dat je in de toekomst nog een heel fijn leven heb en ik spreek je vast en zeker nog wel een keer op MSN. Het ga je goed, Ikkes.
Froodooo Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Huh? Ik had niet verwacht dat je opeens weg zou gaan, ik heb er niks van gemerkt ofzo. Helaas Nandro, je was een goede Moderator, en je had echt goede ideeën met bijvoorbeeld Sportkenners (ga je daar nog meer door?). Veel succes in je verdere leven!
Jon-asses Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Jij vertrekt als moderator. En gisterenavond zat je nog gewoon bezig dat je 1 jaartje op het forum was (ik trouwens ook ). Nu gaat een mod weg van één van mijn favoriete subfora , jij had het sportforum een tijdje geleden lucht in geblazen met Sportkenners . Nu werd het ook zienbaar minder in het Sportforum, maar kop op . Ga je Sportkenners nog verder zetten? Want met Le Tour De France in zicht . Hopelijk ga je niet weg van dit forum maar blijf je gewoon een goed postende ML . NandroDavids
Dizzee Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Omg, dit had ik totaal niet verwacht. Je was nog helemaal niet zo lang moderator. Ik hoop in ieder geval dat je nog gewoon op het forum blijft want ik vond/vind je één van de betere leden. Nouja, ik wens je het beste bij de dingen die je nu gaat doen en bedankt voor de dingen die je voor dit forum hebt gedaan.
Arjen Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Aah, jammer Nandro! Ik vond dat Sportkennis echt vet, alhoewel ik niet zo vaak meedeed. Erg jammer dat je weg gaat, maar het is nou eenmaal zo. Ik vind het wel vet dat je al die tijd die signature hebt gedragen die ik voor je heb gemaakt. Nandro, we say you goodbye!
GTA-Sheep Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Heel jammer dat je ermee gestopt bent Robert, want je was een bijzonder fijne collega en een prima moderator. Maar het gewone leven gaat gewoon door en als de "drive" weg is moet je gewoon stoppen. Hopelijk kom je nog eens langs en zien we af en toe nog een berichtje of PM van je verschijnen, want ons contact was altijd erg gezellig . Dank voor alles en heel veel succes en plezier in alles wat je gaat ondernemen. Ik heb in ieder geval je MSN én je mailadres
Recommended Posts