Jump to content

NandroDavids bedankt

Recommended Posts

Geplaatst:

Jammer kerel.. Zó lang was je geen moderator daar toch? Ik geloof vanaf maart dit jaar toch?..

Maar goed, je hebt het sportforum een nieuw leven ingeblazen, en hopelijk doet jouw opvolger het net zo goed als jij altijd deed.. :Y

Hopelijk blijf je wel rondhangen hier, want je was naast een topmoderator ook een supergezellig lid, en dat is altijd goed voor het forum.

Veel succes Robert in je verdere leven, en zoals ik al zei, hoop je snel weer te zien hier... :Y_O_

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PatrickW

1

• Jowx

1

• Bling

1

• Pietje II

1

Geplaatst:

Echt jammer dat je weggaat. De echte voetbalfan (En Ajacied :tu: ) is nu weg. Sportkenners was een leuk idee, dat ook goed ten uitvoer werd gebracht door jou. Heel knap van je dat je het sportforum nu weer zo leuk en levendig hebt gekregen. Kom vooral nog eens langs hier. :Y

Het ga je goed, Nandro.

Geplaatst:

Heel erg jammer dat je weg gaat zonder jou was het sportforum niet zo actief als nu maar ja het prive leven gaat voor wel heel erg jammer dat je weg gaat.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb toevallig zonet nog een afscheidspost geschreven in het Gunslingers forum: http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&showto...ndpost&p=445549

NandroDavids, ik weet dat je al langer over dit vertrek stond te popelen. Je had het erg druk met je 'eigen' leven. Maar gewoon, erg jammer dat je vertrekt. Ik vond je een super goed SL, ML en moderator. Je project sportkenners zal ik nooit meer vergeten, altijd leuk. Je was altijd een erg leuk gezellig lid, als moderator heb jij je taken supergoed uitgevoerd. Je had nog de plannen om het Sportforum helemaal mooi te maken, netjes overzichtelijk en gewoon superdingen doen om 'jou' forum superschoon te krijgen. Gewoon een pronkje/palijsje. Helaas ben je ongeveer 2 maand mod geweest.

Nog bedankt voor je complimentje, maar jij bent ook goed. Jij had ook perfecte antwoorden, je was gewoon een goedde mod. Eerlijk gezegt, lijk je veel op mij. Of misschien nog wel beter :D Je had goed ABN, leuke verhalen en kon goed mensen helpen. Heel goed, alleen postte je nooit supervaak maar toch genoeg om vaak te promoveren. Dat deed je echt goed!

NandroDavids, jij ook bedankt voor je inzet op het forum, leuke MSN gesprekken en je kon altijd bij me komen en ik bij jou. We hebben het over alles gehad en ik vind het nog steeds vaag dat Joriz jou Engelse opdracht niet becijferd heeft (Joriz? Hind!! Hind!!). Maar jou zal ik niet vergeten.

_O_NandroDavids, sportkenner van het GTAforum.nl!! Bedankt! _O_

Bewerkt: door R31
Geplaatst:

Jammer dat je weggaat, maar goed, andere dingen gaan voor het forum. Veel succes in je verdere leven :). Oja, ik weet het nog :D: R**, T*****, D****, H*****, P**[/font]

_O_ NandroDavids _O_

Geplaatst:

Jammer dat je gaat NandroDavids. Je was de sportkenner van het forum, en daar in dat forum, heb je heel goed je taak vervult. En Sportkenners was nog zo een geniaal idee van jou. :Y Hoe zit het trouwens met de Wk-poul ?

NandroDavids spijtig dat je gaat, ik wens je nog veel succes toe met je persoonlijke leven. :bier:

Geplaatst:

Weer een goede mod weg :(.

En ook nog wel de sportkenner!.

Nog veel succes verder met alles :tu:

Geplaatst:

Jammer dat je weg gaat.

Veel succes in je prive leven.

Roy S :D

Geplaatst:

Heel erg jammer Nandro. Je hebt je goed gedragen :clown: en was een goede modder-eter.

Veel succes verder met school en sport. En ik zie je nog wel/ :cya:

Geplaatst:

Nou, ik ken je niet en ik bijna een warning van je gehad, maar ik vind het toch nog zonde dat je weggaat. :cya: Veel geluk in het verdere leven nog, en kom nog eens langs op het forum :cya:

Geplaatst:

Je kent me niet echt, maar toch ben ik best hard geschrokken..

NandroDavids, heb je hier mod weten worden, en schrok nu dus ook echt hard dat je gestopt bent.

Vandaag heb je 1 jaar jubeleum gevierd, en had echt totaal niet zien aankomen dat je zou stoppen

Ben er zelfs beetje sprakeloos van

Je was een supergoede moderator in het sportforum, je stak je tijd erin, en hielp dat forum ook het leukste te maken.Bedankt voor je goede mod dienst.

Je was een goed superlid, mega lid en moderator ;)

Slimmeke1

Geplaatst:

Vaarwel :-( ,

Zo heel lang ben je niet een moderator geweest.

Jammer dat je vertrekt :-( .

Alweer vertrekken er 2 fantastische mensen :-( (Ruurd en Nadro)

Wat ik echt jammer vind.

Vaarwel jongens :{ .

*Salute* :t

Greetz :{

Geplaatst:

Eigenlijk veel te laat, maar ik wil je ook nog even bedanken voor je inzet voor GTAForum! Hoewel ik je niet vaak gesproken heb, heb ik altijd respect voor je gehad. Je functie als moderator heeft het sportforum echt goed gedaan. Je hebt van een beetje een dode hoek van GTAForum een levendig hokje gemaakt waar het zeker gezellig is.

Nogmaals bedankt...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...