Jump to content

Tank


the master gamer

Recommended Posts

Wat is nou de snelste manier om een tank te krijgen als je zonder cheats speelt, en je hebt nog geen 100%,, :?

ik heb hem namelijk hard nodig voor de missie,Messing With The Man. oh ja en ik heb die missie al gedaan dat je de tank van het leger moet jatten,, en voor dat hij zichzelf ontploft in die garage moet zetten :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik denk dat je gewoon het beste in de buurt van een huis (met garage!) vijf sterren moet zien te krijgen. Pak de tank, zet hem in de garage, en ga snel naar binnen om te saven, want dan zijn alle sterren weer weg :)

Succes!

Dutchy3010

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook alle 100 hidden packages gaan opzoeken, als je er namelijk 90 van de 100 gevonden heb krijg je als beloning een tank. Deze kun je dan altijd ophalen bij de legerbasis.

Klik hier voor een kaart die aangeeft waar alle hidden packages liggen in Vice City.

En klik hier om te zien waar de Rhino staat na het vinden van 90 hidden packages.

Veel succes ;)

Ps. Je kunt het natuurlijk ook nog op de manier van Dutchy3010 proberen ;)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook alle 100 hidden packages gaan opzoeken, als je er namelijk 90 van de 100 gevonden heb krijg je als beloning een tank. Deze kun je dan altijd ophalen bij de legerbasis.

Klik hier voor een kaart die aangeeft waar alle hidden packages liggen in Vice City.

En klik hier om te zien waar de Rhino staat na het vinden van 90 hidden packages.

Veel succes ;)

Ps. Je kunt het natuurlijk ook nog op de manier van Dutchy3010 proberen ;)

Blings manier is het makkelijks denk ik (wel met politie pak naar binnen he ;) )

maar ik doe het meestal zo:

tank0ol.png

Pak de Heli op het dak van je Save-house (1) en land bij het stadium (2) zorg dat je hier 3 sterren krijgt vlieg nu naar het aangegeven gebouw en land hier (3)

schiet verschillende agenten neer en Politie Heli's probeer zo 6 sterren te krijgen.

als er een tank staat en de Militairen zijn uitgestapt schiet je deze neer en ook de andere militairen/politie agenten zodat er even niemand is spring nu van het dak naar de tank en stap snel in rijd terug naar je save-house en zet hem in je garage en sla nu op

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...