Jump to content

Vice City start niet op


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Ik heb Grand Theft Auto: Vice City op mijn laptop staan en goed geinstalleerd.

Maar als ik op het icoontje klik, om Vice City op te starten, dan blijft dat draaiende cd'tje de hele tijd in beeld.

Hij start dus niet op. Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat gebeurd er daarna? Blijft hij proberen het spel te starten of stopt hij ermee op den duur. Of moet je de actie zelf onderbreken?

Heb je de cd al een keertje schoongemaakt? Klinkt misschien simpel, maar is vaak wel effectief.. Het kan ook zijn dat er iets met de cd-romspeler is, vuil of gewoon versleten.. Blaas die cd-speler ook even schoon als de lade open is.. Probeer ook eens een andere cd-rom, om te kijken of hij dat wel kan lezen..

Je kan ook proberen het bestand gta_vc.set in de map GTAVicecity userfiles te verwijderen en daarna opnieuw op starten. Dat bestand staat in je Eigen documenten map...

Daarnaast is natuurlijk nog de vraag of je mods hebt geïnstalleerd. Wellicht is die mod verkeerd geïnstalleerd, en voor confllicten zorgt. Het kan dat die mod het een paar keer doet en daarna niet meer..

Helpt al het bovenstaande niets kan je nog overwegen het spel eventjes opnieuw te installeren, vaak lost dat ook veel van dit soort problemen op.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, die laptop is nog nieuw, dus daar zal het niet aanliggen.

Vice City heb ik er dus voor het eerst op geinstalleerd, en als ik naar de map Mijn Documenten ga, dan staat GTA Vice City User Files er ook niet, dus gta_vc.set kan ik ook niet verwijderen.

Verder heb ik de cd heel goed schoongemaakt, maar het helpt niet.

Maar hij start dus gewoon helemaal niet op, dat ronddraaiende cd'tje blijft alleen maar in beeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Die User Files zitten toch enkel in GTA San Andreas? Bij Vice City heet dit "mp3". (als het dat is wat RonaldVC bedoelde).
Nee, ook Vice City heeft een User files map in je Eigendocumenten staan. De map MP3 staat in de map van Vice City zelf, in de Program Files.

Maar General Lee, als je die map helemaal niet hebt in je eigen documenten, is er zeker weten iets fout gegaan bij installatie. Of misschien heb je perongeluk zelf de map weggegooid. Herinstalleer VC en het moet opgelost zijn. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ga eens naar Start -> Zoeken en zoek naar gta_vc.set

Als hij wat vind moet je de locatie even zeggen.

Je kunt ook proberen even zelf een map in Mijn documenten te maken. Maar hij moet wel zo heten:

GTA Vice City User Files

Je kunt MIJN gta_vc.set hier downloaden. Om te testen.

Bewerkt: door flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...