Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit bericht stond eigenlijk in de filmtut van Wazuup, maar ik dacht dat ik beter een nieuw topic kon openen zodat daar alleen reacties op de tut stonden :)

hier mijn vraag:

In het begin ging het altijd goed om dff op te slaan, maar nu heb ik een probleem. Ik doe dus een ontwerp maken in gmax, run script... En dan doe ik op dff opslaan, komt dat vak om een naam in te vullen voor het opslaan, klik ik op opslaan, komt er dit te staan:

- Runtime error: feature not available: "foben write mode"

weet iemand wat dit is? alvast bedankt!

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Hij zegt dat de OPSLAAN - Functie, niet mogelijk is.

*Controleer of je genoeg vrije ruimte hebt, op je Virtuele Geheugen. (Dus, als windows alvoorens meldingen heeft gegeven dat Windows Onvoldoende ruimte heeft, kan het daaraan liggen)

*Daarnaast kun je proberen het DFF-Script, OPNIEUW erin te zetten.

*Probeer (Als het noodzakelijk is) Gmax OPNIEUW te installeren.

Ikzelf denk dat het aan de eerste optie ligt, want zulke meldingen (Run time error) krijg je ook vaak, als je Onvoldoende Geheugen hebt.

Veel succes :)

Geplaatst:

Dat is zat genoeg, ik denk dat je niet het goede script hebt. Weet je zeker dat je SA_DFF hebt?? Als het voor SA is ;)

Ik heb de scripts niet maar op Jorge F Xoti.net staan wel 1 van de laatste scripts, probeer het daar eens mee. Als het nog niet lukt zal het toch wat anders zijn.

Geplaatst:

Ik heb de videotutorial van Wazuup gekeken... Die scripts heb ik dan ook gebruikt. Ik gebruik gmax, is dat de fout? Maar het gaat goed, tot ik op opslaan druk. Dan krijg ik die fout...

Je kan die scripts ook voor Gmax gebruiken. Maar download toch maar even die scripts van xoti.net

Ik heb die nu ook in mijn tutorial staan. Die andere scripts had ik namelijk met de zoekfunctie opgezocht,

maar ik ben het vergeten te testen.

Mvg, Wazuup :bier:

@hieronder

Dat zijn dus die van Jorge ;)

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

ik had dat probleem ook met GmaX

je moet de scripts downloaden, de goeden van Kami, en dan doe je wat er in de readme staat, daar staat precies welke scripts je in de scripts map moet zetten, en als je dat goed doet komt het "helemaal goed". bij mij werkte het ook, maar de scripts slaan niks op. ik krijg geen error, ik krijg geen crash, als ik op "opslaan als" druk dan slaatie gewoon niks op. nogmaals; volg de readme, dan komt alles goed ^_^.

Ik heb de read-me gevolgt! Maar toen kwam dit... Ik ga nu proberen om die andere scripts te gebruiken :)

EDIT: Bij de scripts van Jorge komt dezelfde error...

Dit heb ik ingevuld (bij het script: DFF_SA.ms)

Export Scale: 1,0

Geel: MMC, UV, NOR

Grijs: VCol

Dan op export dff..

En dan geeft hij weer dezelfde error aan!

Geplaatst:

Ga nu eens naar Maxscripts, run scripts en kies voor DFF_IO_42b.ms of GTA_DFF_IO_zolaatmogelijkedatum.ms

Volgens mij moet dit werken, Greetz Wazuup :bier:

Ik heb met beiden geprobeert... Nog steeds lukt het niet... Ik heb een screen gemaakt, misschien zijn de instellingen niet goed? Dit gebeurt er nadat ik een naam heb ingevuld en op opslaan heb gedrukt...

EDIT: Ik heb hem niet verkleind, omdat je dan niet alles goed kon lezen...

Geplaatst:

Wat is dit irritant zeg :bonk: Nouja, ik kan niks anders weten dan dat er toch iets met die scripts is (al moeten die van Jorge goed zijn) Download hier mijn scripts.

Mvg, Wazuup

Geplaatst:

Ik heb alles geprobeerd. Heb alle scripts verwijdert en opnieuw gedaan. En nog lukt het niet, krijg nog steeds dezelfde error! Weet niemand wat het is? :-(

Ik heb Gmax ook, ff kijken of ik die foutmelding ook krijg..........

EDIT:

Lol, ik krijg precies datzelfde :):D

- Runtime error: feature not available: "foben write mode"

Bewerkt: door SSX-Breaker
Geplaatst:

Precies!

Zou het dan komen omdat ik gmax gebruikt en niet 3ds max? Of hoort het gewoon te kloppen in gmax?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...