Svenie Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Hey, ik heb een probleempje. Steeds als ik een server wil joinen, krijg ik deze foutmelding: GTA: San Andreas excecutable not found.(E:\\gta_sa.exe)Please locate it now. Weet iemand wat ik moet doen, alvast bedankt. Bewerkt: 20 juni 2006 door Svenie Reageren
ikt Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Je mist je gta_sa.exe Je kunt het beste je Cd kijken of die wel schoon is. (E is bij mij DVD Speler ) Reageren
Svenie Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Je mist je gta_sa.exeJe kunt het beste je Cd kijken of die wel schoon is. (E is bij mij DVD Speler ) Ja, daar heb ik geen poblemen mee. Aan het schijfje ligt het dus niet. Maar toch bedankt. Heeft iemand anders nog een idee ? Bewerkt: 20 juni 2006 door Svenie Reageren
Alexy Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Je moet op een knopje klikken/het huidige schermpje afsluiten *weet ik niet meer) en dan de folder selecteren waar je San Andres hebt geïnstaleerd. Dit zou moeten werken . Bewerkt: 4 juli 2006 door Alexy Reageren
Svenie Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Hartelijk bedankt, vanaf nu kan ik ook SA MP spelen. Bedankt Alex. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.