Ar Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Misschien een foutje in het spel Reageren
schaff jr. Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 heb ik ook wel eens gehad... wel vervelend. ik heb em toen gewoon opnieuw opgestart. bug in het spel waarschijnlijk Reageren
Ar Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ik herken dit, gewoon ff herinstalleren Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 @Lance Dance: Niet altijd hoor! Als je hem gebruikt en niet opslaat is je SG niet verpest.@~Mario~: Probeer eens een savegame te downloaden die net zo ver was als jij. Wel zonder cheats natuurlijk!! Veel geluk verder! Donwell Ik zei ook: Als je saved. Reageren
Phate Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik heb die cheatcode ook al eens geactiveerd, gelukkig had ik 'm niet gesaved want ik kreeg 'm niet meer uit... Ik heb toen ook op Google gezocht, maar daar stond alleen maar dat "bepaalde" cheats niet meer uit te schakelen zijn... Ik denk dat je je game dus een beetje verpest hebt... Reageren
Warrior Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 maar als je je savegame of je spel opnieuw installeert dan doet hij het toch gewoon weer normaal? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.