$NeoSyp$ Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Hey mensen ik heb SA DVD LEGAAL en ik heb hem zo'n twee maanden probleemloos (technisch) gespeeld, maar gisteren wilde ik SA spelen en dan krijg ik een DVD fout die zegt dat de cd erin moet, terwijl hij erin zit. Ik heb bij andere topics gekeken maar heb geen oplossing kunnen vinden... Ik heb geen garantie meer want hij was 2ehands maar toen ik hem kocht nog zonder krassen, etc, als nieuw dus... Kan iemand ff helpen? Echt balen, bijna einde spel en dan dit... \Bedankt alvast\ Reageren
Kraay Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Werken andere Cd's/Dvd's nog gewoon goed in je Dvd-drive? Want anders kan het ook zijn dat je dvd-drive kapot is en een nieuwe moet kopen. Herkent ie andere Dvd's wel dan kun je proberen je SA dvd met een doekje schoon te maken. Of crack downloaden maar dat is op dit forum niet toegestaan en mag dus ook niet over gepraat worden Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Nee mijn dc is schoon en de meeste cd's pakt mijn drive nog, ik heb al crack maar speel liever met cd.. Reageren
ikt Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 De meeste cd's..... Hum, dus niet alles, je DVD speler is onderweg naar de hemel Je kunt zo'n cd-speler reinigingspakket kopen en daarmee je DVD speler schoonmaken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.