Jump to content

alle races


azbn

Recommended Posts

kan iemand een map doorsturen waar alle racen opstaan en wat voor auto de tegenstanders gebruiken?

ik heb een hint voor de races zodat je neit laatst moet beginnen:)

als je met een motor bent dan moet je NOG NIET NAAR HET GEEL GAAN maar gwn tegen de 1ste (of 2,3) tegen aanrijden en dan begint de race zonder dat je in het geel bent gekomen

hint voor motor met alle motors kan je dit doen sanchez manchez PCJ600 en fagio

als je met de knop helemaal naar omhoog gaat dan zie je de motor van boven aan maar dat is het niet je moet het een HEEL KLEIN beetje omhoog doen zodat je ventje gaat liggen op de motor en dan ben je veel sneller je kan best vertrekken met een wheelie(op je achterwiel) en dan na 2sec gaan liggen en gas geven;)

alls met een auto bent dan moet je OOK NOG NIET IN HET GEEL RIJEN maar gwn voor de 1ste gaan staan en naar achteren rijden. je ziet waneer je kan beginnen dan het vertrekt ineens zonder 3...2...1... start

en dan kan je 1ste vertrekken als je dan een goedze uto hebt bv cheetah of banshee kan je ze gemakelijk achterlaten;)

met dit kan ik ze tenminste winnen:D

grtzz

Link to comment
Delen op andere websites

efe nog een vraagje

wat moet ik eigleijk kopen voor filmpjes of fotos te maken met psp?

hoe noemt het?

bedoel je in LCS?

dan moet je Cheat Device downloaden op maxbot.com hiermee kun je filmpjes maken foto's nemen, auto's spawnen vanalles!

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

dus je moet cheaten om fotos te maken:s

ja ik bedoel lcs

Nee, met de Cheatdevice 'cheat' je niet. Het is meer een soort trainer waarmee je niet enkel screens mee kan maken maar ook de zwaartekracht veranderen, auto's een ander kleur geven, modden etc.

Cheaten doe je als je letterlijk codes invoert met de knoppen van je PSP.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...