Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nog nooit gebasketbalt in GTA sa .. maar nu wou ik het een keer doen en bij zoekfunctie zag ik dat als je bij mad dogs crib saved niet kan basketballen ..

Maar is dat nou je laatste save of maak niet uit waneer :bonk:

Kan iemand mss een kaartje met uitzonderingen plaatsen ?

Alvast bedankt :)

Geplaatst:

Nee, het maakt niet uit of het je laatste save is. Vanaf het moment dat je ook maar één keer in Mad Dogs Crib hebt gesaved, kan je NOOIT meer basketballen in die savegame, in andere natuurlijk nog wel.

Geplaatst:
Nee, het maakt niet uit of het je laatste save is. Vanaf het moment dat je ook maar één keer in Mad Dogs Crib hebt gesaved, kan je NOOIT meer basketballen in die savegame, in andere natuurlijk nog wel.

oke bedankt, maar zijn er geen uitzonderingen want ik heb maar 1 save :bonk:

Geplaatst:

nee :N als je daar gesave hebt en er liggen geen Ballen meer is dat nergens maar bij sommige kan het wel gebeuren dat ze gewoon bij Madd Dogg's kunnen Saven

Geplaatst:
nee :N als je daar gesave hebt en er liggen geen Ballen meer is dat nergens maar bij sommige kan het wel gebeuren dat ze gewoon bij Madd Dogg's kunnen Saven

:N oke ik dacht dat er uitzonderingen waren :clown:

Geplaatst:

Uitzonderingen zijn er helaas niet, zodra je daar hebt

gesaved kan je gewoon weg nergens meer basketballen.

Geplaatst:
Uitzonderingen zijn er helaas niet, zodra je daar hebt

gesaved kan je gewoon weg nergens meer basketballen.

dan heb ik denk 100% mazzel want ik heb meerdere keren bij maddogs crib gesaved en kan nog gewoon basketballen :klap:

Geplaatst:

Ja er zijn wel uitzonderingen bij een vriend van mij die kan ook gewoon in mad dogs crib save en nog basketballen maar ik kan dat niet meer :N Als je het zkkr wil weten moet je gewoon in mad dogs crib save en dan in een ander slotje save dan kun je kijke of de basketballen er nog liggen zo niet ga je met je vorige save game voor dat je in mad dogs crib ging save verder :)

• 9 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb daar 1× gesaved, en ik kan niet meer basketballen :cry: Waarom kan het bij anderen wél? Is daar een rede voor? Komt het door V1, V1.1, of V2? OF is het gewoon toeval of de glitch gebeurt ja of nee?

Geplaatst:
Ik heb daar 1× gesaved, en ik kan niet meer basketballen :cry: Waarom kan het bij anderen wél? Is daar een rede voor? Komt het door V1, V1.1, of V2? OF is het gewoon toeval of de glitch gebeurt ja of nee?

Ja, de één heeft wel last van de glitch en de andere weer niet. Voor zover ik weet staat het daarnaast volledig los van de versie van je spel. Je hebt het, of je hebt het niet. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

nee ik heb daar geen last van kan daar gwn saven en daarna ook gewoon nog basketballen ..

je moet dus eigenlijk gwn geluk hebben .. :engel:

G-D :tu:

FOUT --> heb laatst gekeken maar nee ik kan niet basketballen :duh:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

Hey , Ik heb in Madd Dogs huis rondgelopen en vind niets om te basketten ...? waar staat hij ? :?

( Marty wat een bump man :puh: )

Greetzz..,, Aeroplane

**

Bewerkt: door Bling
Reclame verwijderd.
Geplaatst:

Ik heb voor je wat screens genomen. Als je de deuren neemt die ik gefotografeerd heb in het spel, kom je er vanzelf bij uit.

post-33831-1175418382_thumb.jpg

post-33831-1175418401_thumb.jpg

post-33831-1175418409_thumb.jpg

post-33831-1175418417_thumb.jpg

post-33831-1175418425_thumb.jpg

post-33831-1175418434_thumb.jpg

post-33831-1175418445_thumb.jpg

Succes :tu:.

Geplaatst:

Tijdje geleden Gta Sa weer op mijn pc'tje geïnstalleerd, daarvoor had ik hem eigenhandig uitgespeelt had daar geen zin meer in dus had ik een save game geinstalleerd. Blijkt dat in die 100% save game gesaved is in Madd Dogg's crib. Dus ik kan niet meer basketballen. Nou is mijn vraag is er een patch voor dat het wel gewoon weer kan? Zo niet weten jullie een goeie 100% save game waar niet in Madd Dogg's crib is gesaved en waar geen cheats zijn gebruikt?

Alvast bedankt :tu:

Probeer deze is.

Hij is in ieder geval niet gecheat , maar of die bij madd dog gesaved is weet ik niet , omdat ik dat nooit heb getest ^_^

En t is V1.0

Bewerkt: door -eend-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...