michaelfivez Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ik heb voor je wat screens genomen. Als je de deuren neemt die ik gefotografeerd heb in het spel, kom je er vanzelf bij uit. Succes . ALs je in die ruimte bent, hoe moet je dan beginnen met basketballen (ps: moet het huis van jouw zijn ervoor) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 ALs je in die ruimte bent, hoe moet je dan beginnen met basketballen (ps: moet het huis van jouw zijn ervoor) Je moet naar de bal lopen en dan op de 'RETURN' toets drukken. Als het goed is verschijnt er rechts bovenin een scherm met tekst erop. Wat je precies moet doen als er geen bal ligt weet ik niet, misschien heb je een glitch, of anders moet je even weg lopen en vervolgens terug komen. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 ALs je in die ruimte bent, hoe moet je dan beginnen met basketballen (ps: moet het huis van jouw zijn ervoor) Je moet naar de bal lopen en dan op de 'RETURN' toets drukken. Als het goed is verschijnt er rechts bovenin een scherm met tekst erop. Wat je precies moet doen als er geen bal ligt weet ik niet, misschien heb je een glitch, of anders moet je even weg lopen en vervolgens terug komen. Oke, maar moet het huis daarvoor van jouw zijn? Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) Probeer deze is.Hij is in ieder geval niet gecheat , maar of die bij madd dog gesaved is weet ik niet , omdat ik dat nooit heb getest En t is V1.0 Bedankt, het is de goeie save game kan gewoon weer basketballen Nog een vraagje: Je hebt Gta Sa V1 (die heb ik) en een latere versie V2 waar ze die hot coffee mod eruit hebben gehaald, maar hebben ze daar ook de bug van het basketballen eruit gehaald? Bewerkt: 1 april 2007 door Global Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Probeer deze is.Hij is in ieder geval niet gecheat , maar of die bij madd dog gesaved is weet ik niet , omdat ik dat nooit heb getest En t is V1.0 Bedankt, het is de goeie save game kan gewoon weer basketballen Nog een vraagje: Je hebt Gta Sa V1 (die heb ik) en een latere versie V2 waar ze die hot coffee mod eruit hebben gehaald, maar hebben ze daar ook de bug van het basketballen eruit gehaald? Volgens mij is deze glitch in beide versies te vinden, zowel in versie 1 als versie 2 dus... Reageren
spoeky Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 ALs je in die ruimte bent, hoe moet je dan beginnen met basketballen (ps: moet het huis van jouw zijn ervoor) Je moet naar de bal lopen en dan op de 'RETURN' toets drukken. Als het goed is verschijnt er rechts bovenin een scherm met tekst erop. Wat je precies moet doen als er geen bal ligt weet ik niet, misschien heb je een glitch, of anders moet je even weg lopen en vervolgens terug komen. Oke, maar moet het huis daarvoor van jouw zijn? Ja, na de missie A home in the hills heb je de Madd dogs mansion. Daarvoor kan je er ook niet in. Alleen in de missie Madd Doggs rhymes, waar je de rhyme boek moet stelen. Reageren
leettjuh Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Ik heb nog nooit gebasketbalt in GTA sa .. maar nu wou ik het een keer doen en bij zoekfunctie zag ik dat als je bij mad dogs crib saved niet kan basketballen ..Maar is dat nou je laatste save of maak niet uit waneer Kan iemand mss een kaartje met uitzonderingen plaatsen ? Alvast bedankt Ik snap niet precies waar je het over hebt, maar je moet ene aantal missies gespeeld hebben. Je kan ook ergens anders basketballen! Kijk ofzo bij google en vraag het. PS: Dit is geen officieel antwoord op je vraag, maar een tip! Reageren
michaelfivez Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 ALs je in die ruimte bent, hoe moet je dan beginnen met basketballen (ps: moet het huis van jouw zijn ervoor) Je moet naar de bal lopen en dan op de 'RETURN' toets drukken. Als het goed is verschijnt er rechts bovenin een scherm met tekst erop. Wat je precies moet doen als er geen bal ligt weet ik niet, misschien heb je een glitch, of anders moet je even weg lopen en vervolgens terug komen. Oke, maar moet het huis daarvoor van jouw zijn? Ja, na de missie A home in the hills heb je de Madd dogs mansion. Daarvoor kan je er ook niet in. Alleen in de missie Madd Doggs rhymes, waar je de rhyme boek moet stelen. oke, bedankt Reageren
Twister24 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Je kan achter het Vrock hotel basketballen als je die lange baan hebt van het zwembad als je die kant op gaat, kom je bij een trap, ga die af, dan kom je bij allemaal veldjes naast die trap is een veldje waar je kan basketballen das lol die bal moet je op poppetjes gooien vallen ze neer doe het een paar keer en ze zijn dood!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.