Chi Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Tot onze spijt hebben wij moeten melden dat Grand Theft Auto: San Andreas is uitgelekt. Maar alle hoop is nog niet verloren... :huh: Toen ik gister eens rondsurfde op het internet (geen namen noemend), kwam ik een site tegen die san andreas downloadbaar aanbood. Ik aarzelde geen moment en stuurde rockstar een e-mail. Nu kijk ik net op die site om te kijken of het er nog is, en de users die het hadden aangeboden zijn allemaal verdwenen (een stuk of 25). R* doet er dus echt alles aan om zulke bandieten aan te pakken. Ik vraag jullie dus ook niet de moed te verliezen en wanneer je een site opmerkt die San Andreas downloadbaar biedt, deze te melden, zodat Rockstar er korte metten mee kan maken. Reageren
Spike Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Tot onze spijt hebben wij moeten melden dat Grand Theft Auto: San Andreas is uitgelekt. Maar alle hoop is nog niet verloren... :huh: Toen ik gister eens rondsurfde op het internet (geen namen noemend), kwam ik een site tegen die san andreas downloadbaar aanbood. Ik aarzelde geen moment en stuurde rockstar een e-mail. Nu kijk ik net op die site om te kijken of het er nog is, en de users die het hadden aangeboden zijn allemaal verdwenen (een stuk of 25). R* doet er dus echt alles aan om zulke bandieten aan te pakken. Ik vraag jullie dus ook niet de moed te verliezen en wanneer je een site opmerkt die San Andreas downloadbaar biedt, deze te melden, zodat Rockstar er korte metten mee kan maken. ja idd helemaal mee eens r* zo hard voor gewerkt en die fl*kers zetten hem even lekker op internet . maar ik koop hem zekker gewoon in de winkel! , (hev gelukkig toch geen omgebouwde ps2 ) Reageren
Jarno Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Ik kan zo ook mensen noemen. Maarja ik blijf ze bevriend dus ja ga ik ze niet aangeven. Reageren
The Godfather Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 pfff...je kan ze tog anoniem doorgeven Reageren
victor88 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 hadden ze het maar niet moeten aanbieden :angry: en ik hoop voor R* dat er zoveel mogelijk worden gepakt en dat de volgende keer dit niet meer gebeurd Reageren
Chi Geplaatst: 22 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Ik kan zo ook mensen noemen.Maarja ik blijf ze bevriend dus ja ga ik ze niet aangeven. Rockstar vraagt je niet individuelen aan te geven. Ze vragen je complete organisaties aan te geven. Hoeveel werk zou het wel niet kosten om iedereen op te sporen die Grand Theft Auto: San Andreas nu al illegaal heeft... Reageren
victor88 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 ook als je het download is het diefstal Reageren
Tim Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 dus daarom schepte mijn vriend zo op dat het in turkije is en dat iemand in zijn family het al heeft, ze zullen dan wel de illigale versie hebben, eigenlijk is games lekken (dat je ze illigaal kunt downloaden) gewoon zielig, en triest, dan moetsten die mensen maar ff afw8en en geld betalen i.p.v een crap versie Reageren
The Outlaw Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 tja mensen willen gewoon lollig zijn, en zeggen he ik heb hem al? echt gewoon een mensen die niet nadenken wat ze aanrichten Reageren
webbes Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 gister was er iemand die deed dit dus ook en die topic werd meteen gesloten en dat gebeurd wel vaker goed werk jongens <_< maarw el mee eens ik heb ook gezocht alleen niks gevonden gelukkig Reageren
victor88 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 ik had wel de achterkant van het hoesje gezien Reageren
Ripper Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 het downloaden is niet illegaal me moeder is Rechter die gene die op het INTERNET ZET DIE IS ILLEGAAL EN ZWAAR OOK DIE KAN EEN BOETE RISKEREN dat wil je gewoon niet weten Reageren
victor88 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 het downloaden is niet illegaal me moeder is Rechter die gene die op het INTERNET ZET DIE IS ILLEGAAL EN ZWAAR OOK DIE KAN EEN BOETE RISKEREN dat wil je gewoon niet weten Downloading, possession and distribution of Grand Theft Auto: San Andreas, including making the game available on the internet, is theft. tja wat zal ik zegen ik zal het risico niet willen lopen voor dat eene weekje Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 wat heb je nou weer aan de illegale versie die fl*kkers die stoer willen doen omdat ze gta sa eerder hebben hoop dat ze gepakt en HARD gestraft worden ik heb liever de orginele versie in huis en als je een echt GTA fan ben doe je dat ook NOG EEN WEEKJE jongens nog een weekje VC spelen en dan lekker GTA SA(origineel) B) kan niet w88 :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 :gtasign: :gtasign: :gtasign: San andreas zal de kersthit van het jaar worden en meer opbrengen dan ieder ander spel ooit heeft gedaan, ik denk dat daarom R* een bijzonder aplause verdiend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.