killerbee Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 net weer een site gevonden waar die eerst ook opstond en toen eraf was gehaald en nu weer erop staat die mongolen moeten aangepakt worden Reageren
victor88 Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 echt jammer dat er verder weinig gebeurd alleen de site sluit en daarna beginnen ze weer een ander Reageren
webbes Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 (bewerkt) ik praat niet goed wat men aan het doen is , maar ik geniet wel van de illegale screenshots en filmpjes en nu ff wat anders iedereen roept heel hard ze moeten worden aangepakt maar diezelfde iedereen download wel muziek en dat is ook DIEFSTAL!!!!!!!! laat die knurften toch en koop je spel gewoon in de winkel en als straks het spel te koop is hier of daar dat maakt niet uit dan worden ze ook op het net gezet en dan hoor je niemand meer Bewerkt: 24 oktober 2004 door webbes Reageren
pottevijn Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 ja goed gezegd, die illegale screens mogen wel eens gezien worden maar eigentlijk mag het niet maarja <_< Reageren
victor88 Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 maar er staan ook sommige dingen op de screens wat een verassing moet zijn maar ik vind ook wel dat sommige screens wel mogen worden laten gezien altands als ze op een vraag antwoord kunnen geven want daar komen de meeste mensen hier toch voor Reageren
Trax Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Ze zijn illegaal en dus verboden! Als we ze plaatsen, zouden we problemen met Rockstar kunnen krijgen! Reageren
Q Dude Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 maar over een uur zijn ze niet meer verboden want dan hebben mensen in de VS het spel legaal en dan mag het wel! Reageren
Spike Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 maar over een uur zijn ze niet meer verboden want dan hebben mensen in de VS het spel legaal en dan mag het wel! ja idd ooh die popelen ik weet hoe het voelt omg :o Reageren
liltuner Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 ik heb een gast aangegeven bij R* die 100 kopieen van SA had en zit nu lekker voor 2 jaar in de bak in de VS Reageren
Pete-R Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Mag ik ook de bart smit aangeven want die verkopen hem de 28ste Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Mag ik ook de bart smit aangeven want die verkopen hem de 28ste wuahahahhaha das een goeie van mij mag bart smit gta sa gewoon verkopen op de 28ste de gene die de bart smit opent moet mij eerst wakker maken want dan lig ik daar voor de deur in een slaapzak en wat betreft de illegale screens het is illegaal dus verboden het is al erg genoeg dat gta sa is uitgelekt dus laten we rockstar niet nog meer koppijn bezorgen en ja ik weet het in de VS is gta sa al uit(dus niet meer illegaal) laten we nou maar wachten tot ze op gtagames.nl toestemming geven voor het plaatsen van screens etc.... om zo geouwehoer te voorkomen. Reageren
Trax Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ik heb een gast aangegeven bij R* die 100 kopieen van SA had en zit nu lekker voor 2 jaar in de bak in de VS Sure, bijna geloofwaardig. Dan zou iedereen in de bak geraken. Wordt een beetje vol hé, voor een paar copy'tjes.. :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.