X-Qyeh Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Hallo iedereen, Ik wil al enige tijd met mijn m21i (mobiele telefoon) met een infrarood adaper via mijn pc op mijn m21i te komen. Oftewel ik probeer hem te verbinden met mijn pc... Maar hiervoor moet ik software hebben, en ik zoek ook al met google, maar vind dus niks. Dus, zou iemand hier mij kunnen helpen met de software of vertellen hoe ik verbind zonder de software. Oftewel: Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn PC verbind met mijn m21i via de infrarood poort? Bewerkt: 20 juni 2006 door X-Qyeh Reageren
-Niels- Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ja, je infrarood aandoen en 0 -> 15 CM er vandaan houden. Doe maar 3 CM. Nu zou hij vragen of je verbinding wil maken. Het werkt niet zoals bij Bluetooth, dat je ze gewoon neer kan leggen. Nee, bij Infrarood moeten beide Infrarood-poorten tegen over elkaar liggen. Reageren
rems GTA Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) Keine verwijzing: geen 3 CM maar houd hem er helemaal tegenaan!!!! Dan doet Infrarood het pas! er mag heus wel 1 cm of minder tussen zitten hoowr Edit: Zo werkt het wel per mobiel ! Bewerkt: 22 juli 2006 door rems GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.