$NeoSyp$ Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Hey mensen heb iets vreemds bij Verdant Meadows gezien; als je nog in het begin van het spel zit is de grond bij de ingang van het huisje gewoon beton, zoals de rest, maar als je de verder komt (weet niet precies hoe ver was nog niet bij de VerdantMeadows missies ben nu bij vertical bird) wordt de grond opeens dood! Hier heb ik een dode grond shot: Misschien is dit zo'n grote easter egg??? Heb geen idee wat het is. Weet iemand hoe dit komt? (Heb geen cheats gebruikt) <Ik kom nog met screen van hoe het eerst was> Edit: Het blijkt dus dat dit enkel s'nachts is! Ik wilde een foto overdag maken omdat hij s'nacht onscherp was, en toen was het weg!!! Maar als je kijkt zie je wel een soort omkringeling waar het was/zal worden. Hier een screen van overdag: Edit: Komt niet doordat het donker wordt want overdag is de rest van de grond precies hetzelfde maar 's nachts niet... Edit: Het bewijs! Ik heb een foto gemaakt op een nacht waarop het niet donker is, maar de grond verandert toch!!! Bewerkt: 20 juni 2006 door frostiemen Reageren
Jowx Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Heb je misschien met vuur lopen spelen? Aangezien ik op het tweede plaatje een vlam zie, hiervan kan de grond ook zwart worden. En misschien is het ook gewoon de schaduw van het huisje dat er naast staat.. Ik denk dat hjet iig geen easter egg is, misschien een bugje of het komt door het vuur. Een Easter Egg is een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games. Daar valt dit dus niet onder, ik hou het op een bug. Zie ook even dit topic, daar staan alle regeltjes rondom een Easter Egg en het posten daarvan. Bewerkt: 20 juni 2006 door Jowx Reageren
~Mario~ Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Dat komt door het vuur, daarvan wordt de grond altijd even zwart. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Nee! Nee! Het komt niet door het vuur! Ga zelf maar kijken! Die vlammen kwamen omdat ik probeerde die grond te breken met bazooka. (Werkte niet.) Edit: Trouwens, dat vuur was overdag toen dat niet was dus... Bewerkt: 20 juni 2006 door frostiemen Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Ik zie niet in hoe dit een EE zou zijn... Ik verplaats het wel naar general. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Nou stel dat er (ik zeg maar wat) aliens komen die de grond laten sterven of zoiets (voor zover beton kan sterven) Reageren
Pietje II Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) R* wil het spel erg realistisch houden, dus stoppen ze er écht geen aliëns in. Zelfs R* zélf heeft al bevestigd dat er géén aliëns in het spel zitten, evenals dat Bigfoot niet in het spel zit. Bovendien kan je volgens mij niet zomaar helemaal die grond open laten splijten en dergelijke, dan moet er toch echt iets in de codec veranderen. Bewerkt: 20 juni 2006 door Pietje II Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Ik gaf ook maar een voorbeeld maar ga eens kijken is echt raar!! Heb ook een foto neergezet waarbij het niet heel donker is maar de grond toch dood is! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Ik gaf ook maar een voorbeeld maar ga eens kijken is echt raar!! Heb ook een foto neergezet waarbij het niet heel donker is maar de grond toch dood is! Het kan wel raar zijn, maar ieder raar iets in San Andreas hoef nog geen EE te zijn De grond is dan misschien dood, maar dat hoeft geen verwijzing te zijn. Ze kunnen het er expres in gedaan hebben, of het is gewoon een fout omdat je er eigenlijk nog niet mag komen... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Nou ik vind het toch vreemd en ik kon er al lang komen... Trouwens, is iemand nu al gegaan om te kijkeN?!?!?!?!?!?!?! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 bedoel je dat het overdag anders is dan 's nachts dat is niet zo... Reageren
Maarten!! Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 het lijkt alleen maar zo omdat het nacht heeft rockstar alles wat donkerder gemaakt zo lijkt dat de grond dood is Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 21 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Neeeeeee dat is het niet Killer of Police! Kijk even bij mijn eerste post daarbij staat een foto waarbijj het NIET ERG DONKER is, maar het wel nacht is!!! Reageren
Velaro Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) , Je moet hier helemaal niet veel achter gaan zoeken, Frostiemen. Het heeft helemaal niks met Aliens te maken want zoals Jowx al eerder gezegt heeft, wou Rockstar het spel realitisch houden. Er zijn mensen zijn die het grappig vinden Fake Screens te gaan maken. 's Nachts is alles wat donkerder, dus ook dat beton. Je moet hier niet met Aliens enz. beginnen, want dit kan niét. Een Easter Egg is het al helemaal niet, het is gewoon normaal. Nogmaals, je moet hier niks achter gaan zoeken, dit is geen Easter Egg. Velaro. Bewerkt: 21 juni 2006 door Velaro Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Ik kijk nu eens goed op die foto en ik zie op de 2e foto geen kisten maar die grond ziet er aardig verbrand uit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.