Jump to content

Sound Backup Nodig!

caz_cripper

Recommended Posts

hee...ik heb vice city uitgespeeld voor de 1e keer op de pc en dat was een gedownloade versie, waarbij op de een of andere manier het geluid niet doet...ik heb wel alle mp3 formaat bestanden, waar het geluid van bijvoorbeeld cutscenes enz. in staan, maar het hele spel is 1 stille boel....k heb schijnbaar dus een back up nodig voor het geluid dus. kan iemand die eff als bijlage erop zetten.. :?

Delen op andere websites

Een gedownloade versie is illegaal.

Ga naar de winkel en koop GTA Vice City dan heb je meteen al het geluid er goed bij.

Heb je daarna nog hardwareproblemen waardoor je geen geluid hoort dan kan je weer terug komen.

Delen op andere websites

ik heb het gedownloade spel pas 1 dag, puur voor evaluatie. :ch:

In 1dag VC 100% :cab: . Lijk me niet echt geloofwaardig. Maar ja nu je hem geprobeerd hebt kun je toch zeggen of je hem wel of niet kan kopen: wel leuk -->Kopen-->Je hebt geluid. Niet leuk-->Van je pc deleten.

En zoals je in de regels had kunnen lezen, had je kunnen zien:

# Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar warez en/of tools hiervoor)

Dus ook geen muziekbestanden. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...