Flitskikker Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Mijn eerste battle. Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Max. 500x150 Render: Liefst wel Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Snel! Searagent gaat tegen mij. Hebben we via msn afgesproken. Eerst jij searagent, dan de mijne. Bewerkt: 20 juni 2006 door flitskikker
~Mario~ Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Oke dan, hier komt de mijne deze heb ik wel helemaal zelf gemaakt, voor degene die het niet geloven klik op het plaatje en zie de url! Veel succes Flitskikker!!!!!!!!
Flitskikker Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Nou, ik hoop dat het wat wordt voor mijn eerste keer . Remember: Met PowerPoint gemaakt. Stemmen tot 22 juni 2006. Bewerkt: 20 juni 2006 door flitskikker
~Mario~ Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Oke veel succes Flitskikker. Searagent Flitskikker Stemmen uiterlijk tot 22 juni.
Dutchy3010 Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Mijn stem gaat naar: Flitskikker Heel erg originele sig! Erg mooi gemaakt, al helemaal als dit pas je eerste keer is! Searagent: Vind ik ook mooie sig, maar in ieder geval al minder origineel! En je lettertype komt helemaal niet mooi uit, eerlijk gezegd vind ik je lettertype/tekst de hele sig verknallen! Oja Searagent, je zei: kijk maar naar de url dit is wel een zelfgemaakte, maar dat zegt niets hoor Want je kan het gewoon opgeslagen hebben en vervolgens geupload. Maar ik geef je het voordeel van de twijfel Één minpuntje voor Flitskikker: hij laadt bij mij heel langzaam!
The Mafia Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Seargant Flitskikker zo'n Sig kan ik ook maken het is gewoon een Windows Achtergrond.
TheGuardian Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Mijne gaat naar Flitskikker Dat is geen windows achtergrond zoals the mafia beweerd Ik vind de naameffect ook cool, omdat je die nog vaagjes op de achtergrond ziet.De achtergrond is ook nice, en geeft iets speciaals af Dus flitskikker, me stem gaat naar jouw
Nemean^inf Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 @ slimmeke da is het wel. Stem: flitskikker, veel mooier, kvind een ssort pixelstrech niks meer aan.
Schno009 Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 ik stem: Flitskikker de sig van Searagent heeft een wat rare render, lijkt wel een jpg met lage kwaliteit, maar is ook niet slecht
.Levi. Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Winnaar Flitskikker +1 punt. Verliezer Searagent. Closed.
Recommended Posts