Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

GTA San Andreas Make-Over

Hallo iedereen,

Ik ben begonnen met een GTA SA Make-Over. Net zoals bij VC, probeer ik zo veel mogelijk dingen te veranderen naar realistiche dingen (shell, paintjobs enz, enz.)

Ik ben al lekker ver, maar ik ben toch nog een paar modders nodig, want ik krijg het nooit in me uppie af!!

Moderators: 3

Moderators nodig: 3

Screens:

Screen 1

Screen 2 (Deze 2 eerste screens zijn wat ouder, ik heb de garage nieuwer gemaakt, dus hier aub niet op letten!)

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9 (Ik verander het voorwerp nog waar McDonalds op staat)

Voortgang:

Valt mee

Release:

Nog onbekend

Ik zoek alleen textuurders, en 1 dff'er!! Wil je je opgeven, stuur dan een pm'etje met een paar screens van jouw werk.

Mededeling:

Wegens een storing aan GTA SA zal ik niet bezig kunnen met de Make-Over. Puma en Tim van Vynckt zullen er nog wel mee bezig zijn. Volgens mij zijn ze allebei op vakantie, dus ligt het project op het moment stil...

Greetz,

TcT MaFioSo

Bewerkt: door TcT MafIosO
Geplaatst:

Ik denk dat het niet veel nut heeft, er zijn hier volgens mij al zat van, wat betekend dat er niet veel animo voor zal zijn.

Ook is het een hele klus, dus ik denk ik eerder aan een team van rond de 10 leden. Dan zal het veel beter gaan, en eventueel betere resultaten.

Verder veel Suc6 ;)

Geplaatst:

IKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WILMEEDOENWILMEEDOENWILMEEDOENWILMEEDOENWILMEEDOENWILMEEDOENWILMEEDOENWILMEEDOEN

WILMEEDOENWILMEEDOENWILMEEDOENWILMEEDOENWILMEEDOENWILMEEDOENWILMEEDOENWILMEEDOEN

WILMEEDOENWILMEEDOENWILMEEDOENWILMEEDOENWILMEEDOENWILMEEDOENWILMEEDOEN!!!!!!!!!!

Geplaatst:

@puma: We kunnen wel lezen hoor :schater:

Het klinkt allemaal leuk, maar zoals Big-Bear al zei is San Andreas groot, en doe je dat niet met z'n drieën.

Maar het is natuurlijk wel goed mogelijk. Je zegt dat je al ver bent, kan je wat screens laten zien, ik ben benieuwd.

Mvg, Wazuup

De eerste screens zijn beschikbaar! Kijk op de hoofdpost, daar staan 9 screens!

• 2 weken later...
Geplaatst:

ff offtopic: zie ik het goed dat alle textures met paint gemaakt zijn? ik bedoel, het ziet er niet zo realistisch uit. (hoewel ik het zelf ook niet beter kan :sst: )

Klopt, alles is met paint gemaakt. En met vegen en alles lukt me nog niet echt, ik snap niet met welk programma dat moet... of hoe je het maakt met paint.

Mededeling:

Ik zoek nog 3 modders, ik ben overgegaan naar 6 modders in plaats van 10. Ik heb er al drie: TcT MaFioso, Puma en Tim van Vynckt ofzo. Ik ben er nog drie nodig.

Wie meld zich aan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...