Jarno Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Eindelijk is begonnen/bezig met Photoshop. Heb deze handtekening gemaakt zonder tutorial (Jeej...) de border kreeg ik niet helemaal werkend , maar zal ik later verder naar kijken. Wel mijn eerste creatie zonder tutorial en meer een foto bewerking dan eigen design. Maar alsnog. Als je wilt geef dan een cijfer met argumenten wat beter kan en wat mooi is. Bewerkt: 20 juni 2006 door Jarno Reageren
Le MrG Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Ik vind de render niet erg mooi, het heeft een soort Tekenstijl Voorderest had de tekst beter een andere kleur gehad 6 Reageren
Jarno Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Ik vind de render niet erg mooi, het heeft een soort Tekenstijl Is ook de bedoeling om een soort tekenstijl effect te krijgen. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Ik vind hem best goed gelukt hoor Leuk tekenstijl effect ook Ook leuke achtergrond, en de fond en lettertype bevallen me ook wel De border is idd niet helemaal gelukt blijkbaar, maar heb je al gemeld in je eigen beginpost Dus een 8.7 Reageren
Ice Banana Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Wow subliem gewoon!!!alleen die tekst dta mocht een ander kleurtje zijn geweest Reageren
Le MrG Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Ik vind de render niet erg mooi, het heeft een soort Tekenstijl Is ook de bedoeling om een soort tekenstijl effect te krijgen. Ok, maar ik heb het niet zo op die stijl, dat vind ik niet erg mooi. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Eindelijk is begonnen/bezig met Photoshop. Heb deze handtekening gemaakt zonder tutorial (Jeej...) de border kreeg ik niet helemaal werkend , maar zal ik later verder naar kijken. Wel mijn eerste creatie zonder tutorial en meer een foto bewerking dan eigen design. Maar alsnog. Als je wilt geef dan een cijfer met argumenten wat beter kan en wat mooi is. Ghehe, jarno @ pro designin'. Ziet er leuk uit voor je eerste signature, het lijkt een beetje of het geschilderd is. Alleen door die tekst raak je in de war. Keep it up man. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.