Nemean^inf Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Kan iemand even die domme drag race voor me winnen. Oja let niet op me geld, kheb een trainer gebruikt. Kheb nfsu2 toch al een keer uit gespeeld. Hier is de save game. http://rapidshare.de/files/23610373/BramCal.html Reageren
Ferre Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) [bump] Ik installeer even NFSU2 en dan probeer ik hem wel Edit¹: Waar moet ik de savegames plaatsen? Edit²: Oh, Backsmash heeft hem al gedaan :| Bewerkt: 12 juli 2006 door Ferre Reageren
Backsmash Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 ik dacht (als je hem standaard hebt geinstalleerd) dat hij in mijn documenten, of documenten van "jouwnaam" anders doe ik hem wel. Reageren
Backsmash Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) klaar! savegame je moest in deze computer, c, documents and settings, jouwnaam, dan in de balk boven extra->mapopties, weergave->verborgen mappen weergeven, toepassen. dan weer in de map local settings aanklikken dan application data, NFS Underground 2 en daar hem zetten edit: ik denk dat je wel ff je instellingen moet nakijken. ik heb hem op easy gedaan en hij stond op medium Bewerkt: 12 juli 2006 door Backsmash Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.