lordremy Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) oke: de tractor heeft wielen met 'ribbels, op zich best oke... maar! ze staan verkeerd, de ene staat de ene kant op en de andere de andere kant op (foto) ook hoor je het motorgeluid soms overslaan, tenminste ik dan... dan is het even stil en dan gaat het weer verder. Bewerkt: 20 juni 2006 door lordremy Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Dan kun je bij elk voertuig wel zo'n topic maken. Post zoiets dan in 'glitches en bugs'. En misschien heeft iemand gewoon het wiel er verkeerd opgezet, kan ook in het echt. En dat motorgeluid: Dat komt gewoon door de verotte versnellingsbak. Bij sommige versnellingen duurt het even voordat er helemaal geschakeld is. Het is een tractor, geen F1 wagen. Reageren
lordremy Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 nee dat kan niet in het echt ik ken die wielen, ze kunnen maar met 1 kant naar de tractor ik d8 toch echt dat het f1 was Reageren
Schno009 Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 dat komt omdat de wielen als het ware gespiegeld worden voor elk wiel. in de .dff file staat een groen blokje, die aangeeft waar het wiel moet. de game engine spiegelt elk wiel dan op z'n plek Reageren
Kraay Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) nee dat kan niet in het echt ik ken die wielen, ze kunnen maar met 1 kant naar de tractor ik d8 toch echt dat het f1 was [Offtopic]Neehoor, bij tractors met 4wd zetten ze de voorwielen soms wel is omgedraaid, dan trekt ie als je achteruit rijd harder(slipt niet zosnel weg).[/offtopic] Alleen linkerwiel wel goed en rechterwiel omgedraaid zie je in het echt nooit xD Hoe het komt dat het is kijk schno009 zijn post. Maar bij de Monstertruck is het ook zo . Bewerkt: 20 juni 2006 door Kraay Reageren
Jorair Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 ja, is waar, wij hebben een tractor en bij ons staan de 2 voorwielen omgekeerd, om meer tractie (grip) te hebben als je achteruit rijd Reageren
Arjen Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Dat de achterwielen verkeer zijn klopt wel. Dit probleem kom je ook vaak tegen als je textures gaat bewerken. Als je tekst op een Paintjob zet, is hij aan de ene kant goed en aan de andere kant in spiegel beeld. Is denk ik geen foutje, maar expres gedaan. Anders moest daar weer een aparte .dff voor komen. Reageren
SWYV Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 hahaha van dat wielen heb jij ook bij de monster trucks omdat in de dff een wiel staan en dat is bij rechtervoorwiel en linkervoorwiel geen wiel want ingame past het aan dat ander kant ook wiel maar gelijk spiegel dus kan het verkeerd kloppen dusja Reageren
sido Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 nee dat kan niet in het echt ik ken die wielen, ze kunnen maar met 1 kant naar de tractor ik d8 toch echt dat het f1 was De complete velg kun je miss neit verkeerd omzetten, maar als je de band verkeerdom op de velg zet ziet het dr ook zo uit Reageren
ZOrange Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 idd, is da niet wat logisch? Btw; het maakt toch niets uit de hoe de tractor rijd, hij zal altijd even sloom blijven. Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 De wielen zijn goed hoor, niks verkeerd aan. Reageren
noedel Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 idd, is da niet wat logisch? Btw; het maakt toch niets uit de hoe de tractor rijd, hij zal altijd even sloom blijven. Maar als je wil kan je hem wel 400 km/h laten vlammen als je wat aanpast in de Handling (maar dit ben ik even niet van plan ) Greetzzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.