Jump to content

Nieuwe Sportforum Moderator

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals al aangekondigd bij het vertrek van Nandrodavids zijn we op heel korte termijn op zoek gegaan naar een nieuwe Moderator.

Het doet ons dan ook een groot plezier, dat we Arjen bereid hebben gevonden deze taak over te nemen.

We hebben er alle vertrouwen in dat Arjen een waardevolle toevoeging aan de crew zal zijn, en dat hij het succes van het sportforum zal weten te handhaven of zelfs uit te bouwen.

Namens de crew heet ik Arjen heel hartelijk welkom...

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Arjen

2

• RTS

1

• PatrickW

1

• JGuntherS

1

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Gefeliciteerd Arjen met je moderatorschap, nu ben je weer opnieuw moderator :). Veel succes,

Je collega JGuntherS :D

Geplaatst:

Hartelijk gefeliciteerd Arjen.

Ik heb zojuist ook vernomen dat Arjen verder zal gaan met sportkenners. :dans:

Geplaatst:

Hehe, zit je dan eindelijk weer in de crew. Ik twijfel er zeker niet aan dat je een uitstekende moderator zal zijn, want je bent nog GM geweest vroeger.

Gefeliciteerd. :)

Geplaatst:

Aah, geweldig dit. Terug in de crew. _O_

Ten eerste wil ik de admins erg bedanken dat ze het vertrouwen toch wel in me hadden en dat ik moderator van het Sport forum mag zijn.

Ten tweede zal ik, na duidelijk overleg, NandroDavids zijn taken over gaan nemen en mij veel gaan inzetten.

Ik ben een beetje van de voetbal/tennis kant. Daar kan je dus wat meer van verwachten dan dat ik een cricketwedstrijd compleet ga volgen. De meeste leden zagen mij waarschijnlijk niet zo vaak in het Sportforum, maar vreest niet edelachtbaren. Ik ben eerder moderator geweest en ook eerder moderator geweest in het Sportforum. Ik probeer wat minder aandacht aan de Graphicsforums te besteden aangezien ik mijn eigen meningen en ideeën heb over het ontwerpen van bepaalde dingen. Dr ligt een nieuwe wereld op GTAForum voor me open.

Danku zeer iedereen die mij wil bedanken (storten kan via PayPal).

Geplaatst:

Gefeliciteerd Arjen met deze (nieuwe) taak!

Danku zeer iedereen die mij wil bedanken (storten kan via PayPal).

Mag een cheque ook? :engel:

Geplaatst:

Proficiat Arjen, je zit nu op een bekende plek dus je zal er wel mee om kunnen gaan.

Desondanks veel succes en plezier als Moderator! :bier:

Geplaatst:

Leuk dat je terug moderator bent

Veel succes in het sprot gedeelte, ik ben er zeker van dat je dat goed gaat doen!

Succes ermee :*D

Geplaatst:

En Arjen is weer moderator. 8) De meeste weten al dat je het kan, en ik heb alle vertrouwen in je. Gefeliciteerd en veel plezier met het modereren van het Sportforum. Maak er wat van!

Geplaatst:

Sinds wanneer is de crew zo snel in nieuwe moderators kiezen? :clown:

Arjen het ga je goed man. Ik ben blij dat je de blauwtjes joint. Je bent het trouwens al geweest. Maar ik wens je nog veel succes. Je zal het goed doen. Ik weet het gewoon. :*D

Matiscus :bier:

Geplaatst:

Gefeliciteerd man.

Van Groen naar Blauw.

Veel succes Arjen. :klap:

Geplaatst:

Hey Arjen, je hebt het dubbel en dwars verdient om weer moderator te zijn!

Ik hoop (en weet zeker ;) ) dat je je taak goed zult volbrengen, veel succes!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...