Jump to content

Nieuwe Sportforum Moderator

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is snel. :D

Gefeliciteerd Arjen, je verdiende het. :klap:

Veel succes toegewenst. :Y

Bewerkt: door Svenie
  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Arjen

2

• RTS

1

• PatrickW

1

• JGuntherS

1

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Hey Arjen! :) Echt wat voor jou deze job. Gefeliciteerd man! Veel succes.

Geplaatst:

Ook namens mij de hartelijke gelukwensen, Arjen!

Voor mij ben je echt de aangewezen man voor het Sport Forum: Je hebt al eerder in de crew gezeten, je bent al heel lang lid van het Forum en je bent ook nog eens geïnteresseerd in sport. Kan haast niet beter volgens mij.

Ik wil je veel succes wensen als Moderator, en we zullen vast nog wel het een en ander overleggen via PM... ;)

Geplaatst:

Arjen heel erg gefeliciteerd veel succes met je taak als moderator. :cya:

Geplaatst:

Gefeliciteerd Arjen met je promotie en je toetreden (opnieuw) tot de crew. Ik denk dat je absoluut de juiste man op de juiste plek bent dus ik wens je bijzonder veel succes en plezier toe daar. Maak er wat moois van :Y

Geplaatst:

Gefeliciteerd Arjen! Je was inderdaad al eerder moderator geweest, dus je weet hoe het moet. :puh:

Ik wens je veel succes, ik denk dat jij toch wel een goede opvolger zult zijn van NandroDavids! :bier:;)

Geplaatst:

Gefeliciteerd Arjen, je kunt beter een blauwtje lopen als een groentje blijven zeg ik altijd maar. :clown:

Veel succes met je functie als moderator in het sportforum. Helemaal nieuw zal het niet voor je zijn, aangezien je vroeger al eens Global Moderator bent geweest. :)

_O_ Arjen _O_

Veel suc6, ik denk dat je het wel goed gaat doen.

Veel plezier met je nieuwe Rang :cya:

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

Allereerst: Gefeliciteerd :klap:

Ik heb het niet meegemaakt volgens mij, of in ieder geval niet sinds ik echt actief ben op het forum, dat je moderator was. Al weet ik zeker dat je deze taak tot een goed einde kan brengen, anders hadden de admins je niet uitgekozen.

Heel veel succes met je nieuwe taak, hopelijk leid je het sportforum even goed als dat NandroDavids had gedaan :)

Groetjes, Dutchy3010

Geplaatst:

Gefeliciteerd kerel! :tu: Als iemand het verdiend dan ben jij het wel.. :Y Ik wens je heel veel succes en vooral veel plezier in je nieuwe functie..

Go Arjen Go!!! :dans::dans:

Geplaatst:

Dit doet me goed. Maar eerst moet ik deze week even mijn school afronden, dus verwacht nog niet té veel van me.

Ik probeer zoveel mogelijk goed te doen.

_O_ Ongelofelijk bedankt voor de bedankjes.

Geplaatst:

Nu iedereen zijn bedankje doet, doe ik het ook maar :)

Gefeliciteerd :dans: En doe het nog goed als moderator

He Arjen,

Congratz, je verdiend he, vooral omdat ik ook vaak op je site kijk, omdat daar alles met sport goed uitgelegd staat, en je weet erveel van.

Je verdiend het.

Bewerkt: door -supremecars-
Geplaatst:

Arjen, Ik had dit dus echt NIET verwacht he.

Ik wist eigenlijk niet dat jij zoveel van sport wist. Maar ik wil je veel geluk wensen met je nieuwe Job.

Maar uh uh ... Warn mij niet he :clown:

En je kan jezelf nu een Crewmember noemen.

Proficiat !

Tales :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...